Beantwoord

Wifi verbinding valt steeds uit

• 30 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 1619 keer bekeken

Sinds ik de nieuwe expediabox heb ontvangen, valt de wifi verbinding steeds uit.
Het probleem is gemakkelijk te verhelpen door de steker uit de glasvezel unit te halen,, en daarna weer in doen.
Dan werkt wifi weer een tijdje, en op de meest ongunstige moment valt ie weer uit.

Ik heb al met de klantenservice gebeld, en heeft de v10 modem een reset gegeven, hielp niet
wifi verbinding is niet betrouwbaar, blijft instabiel.

Het vreemde is dat bij het wegvallen van de wifi, de telefoon en de TV blijven doen.

Kan het niet aan de glasvezel unit liggen. Ik ben sinds 2010 KPN glasvezel, van KPN,
en de glasvezel unit was de instabiele factor. Nu is de wifi, wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt voor je antwoord

M
icon

Beste antwoord door Marina_ 31 oktober 2018, 19:29

Goedenavond Oostvaarders, Leuk dat je ons bezoekt op het forum. Helaas is de aanleiding niet zo leuk. Er is niets zo vervelend dan een internet verbinding die niet goed werkt. Aangezien de tv en telefoon het wel blijven doen, verwacht ik niet dat er een storing is met je glasvezel unit. Wanneer de Wifi uitvalt, valt het dan op alle apparaten die verbonden zijn met de WiFi weg of valt de WiFi weg op 1 apparaat? Heb je toevallig ook nog een bekabelde internet verbinding gecontroleerd? Het zou kunnen dat het WiFi signaal niet optimaal is. Je kunt onze WiFi tuner via deze link gebruiken om er achter te komen hoe je jouw WiFi verbinding kan verbeteren. Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond Oostvaarders, Leuk dat je ons bezoekt op het forum. Helaas is de aanleiding niet zo leuk. Er is niets zo vervelend dan een internet verbinding die niet goed werkt. Aangezien de tv en telefoon het wel blijven doen, verwacht ik niet dat er een storing is met je glasvezel unit. Wanneer de Wifi uitvalt, valt het dan op alle apparaten die verbonden zijn met de WiFi weg of valt de WiFi weg op 1 apparaat? Heb je toevallig ook nog een bekabelde internet verbinding gecontroleerd? Het zou kunnen dat het WiFi signaal niet optimaal is. Je kunt onze WiFi tuner via deze link gebruiken om er achter te komen hoe je jouw WiFi verbinding kan verbeteren. Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer