Beantwoord

WiFi-verbinding valt steeds weg

• 22 april 2018
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

al 3 keer de experia box gereset
wifi valt elke keer weg . hoelang gaat de experia box v 7 mee
icon

Beste antwoord door Joran 23 april 2018, 16:21

Welkom Ruud! De V7 kan inderdaad worden vervangen. Ik kan je daar mee helpen maar we kunnen ook direct de TV-ontvangers omruilen voor nieuwere exemplaren. Dat kun je zelf doen via de Servicetool Apparatuur Wissel. Open deze link vanaf je thuisadres, dan kun je in de stappen daarna de verzending van de Experiabox en beide TV-ontvangers regelen. Heb je in één klap de nieuwste apparatuur. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Als je nog hulp nodig hebt, laat het weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Ruud! De V7 kan inderdaad worden vervangen. Ik kan je daar mee helpen maar we kunnen ook direct de TV-ontvangers omruilen voor nieuwere exemplaren. Dat kun je zelf doen via de Servicetool Apparatuur Wissel. Open deze link vanaf je thuisadres, dan kun je in de stappen daarna de verzending van de Experiabox en beide TV-ontvangers regelen. Heb je in één klap de nieuwste apparatuur. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Als je nog hulp nodig hebt, laat het weten!
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Ruud. h ik weet niet hoe lang u de EXPERIA BOX heeft. Als u nog een oud model heeft dan kan u hem omruilen. Belt gratis klantenservice 0800 0402. Dan bent u van de WiFi probleem af ?succes.

Reageer