Beantwoord

Wifi verbindingsprobleem tijdens stepbridge

  • 5 July 2021
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Wij bridgen regelmatig toernooien on line op Stepbridge. Op een chromebook zonder problemen. Met een Dell af en toe met problemen. Het probleem is dan dat het attentiesignaal en het verschijnen van de laatst gelegde kaart vertraagd doorkomen. 1x Was het zo traag dat de internet verbinding opnieuw opgestart moest worden.  Volgens Stepbridge wordt er gebruik gemaakt van een permanente internetverbinding. Dat wil zeggen dat de verbinding in stand blijft vanaf het moment van inloggen tot het moment van uitloggen.En dit zou met een goede WiFi verbinding geen probleem moeten zijn. Mijn snelheid via Wifiis met het chroombook 122Mbit/s en met de Dell 46Mbit/s. Hier valt volgens de testen niets in te verbeteren. Wzt kan ik nog doen om het probleem op te lossen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 July 2021, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De Dell bekabeld aansluiten.

Bedankt Nick83 voor jouw reactie,

 

Vraag: Heb je daar een argumenten voor?  Wifi heeft vanwege het flexibel zijn wat betreft de locatie ,onze voorkeur natuurlijk. Heeft dat iets te maken met de laptop? Soort, ouderdom o.i.d? Gr.Kees

Hoi @Kornelis Leeuwarden . Welkom op het forum.

Bekabeld heeft altijd de voorkeur omdat draadloos afhankelijk is van heel veel andere variabelen. Maar ik snap uiteraard dat je niet overal met een kabel achter je aan wilt slepen.Weet je ook of er nog updates voor de Dell zijn? Soms is een upgrade van de wifi drivers een oplossing. 46Mbit zou trouwens ruim voldoende moeten zijn voor het spelen van een spelletje. 

Bedankt voor de reacties.

Ik heb e.e.a. geprobeerd, maar alleen bekabeld levert 100% resultaat.

Dus tijdens Stepbridge doen we er een kabeltje aan.

Ik sluit hierbij dit item.

 

 

 

Ik geef je groot gelijk. Je wilt geen gedoe tijdens je bridge sessie. Veel plezier.