Beantwoord

WiFi versterker

  • 25 September 2019
  • 9 reacties
  • 4320 keer bekeken

Mijn wifiversterker doet het opeens niet meer. Het bovenste lampje is oranje en het onderste lampje knippert blauw. Dit is al de afgelopen dagen zo. Als ik de wifiversterker reset of aan en uit doe veranderd er niks. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door wjb 25 September 2019, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Doet bedraad internet het nog wel?
Doet bedraad internet het nog wel?
Ja WiFi werkt, alleen wel heel traag. Toen die wifiversterker het deed was het veel sneller
Reputatie 7
Badge +24
Doet bedraad internet het goed? Pc of laptop aan een kabeltje dus. Functioneert dat goed?
Reputatie 7
Als het bovenste lampje oranje is dan zou dat betekenen dat de installatie nog niet (volledig) doorlopen is. Dat is natuurlijk vreemd als het eerder gewoon gewerkt heeft.
Als het onderste lampje blauw knippert dan betekent dat dat de KPN WiFi "versterker" via 2.4GHz wifi met de Experia Box verbonden is.

Heb je na de factory reset de installatieprocedure opnieuw doorlopen?
Zie dit bericht.
Doet bedraad internet het goed? Pc of laptop aan een kabeltje dus. Functioneert dat goed?
Ik heb draadloos internet en dat doet het dus heel traag zonder wifiversterker.
Heb je geen apparaat, dat je bedraad kan aansluiten?
Reputatie 7
Badge +24

Doet bedraad internet het goed? Pc of laptop aan een kabeltje dus. Functioneert dat goed?Ik heb draadloos internet en dat doet het dus heel traag zonder wifiversterker.


Om te weten waar het probleem zit, zult u eerst eens uit moeten zoeken of het via een kabel wel goed gaat.
Reputatie 7
Doet bedraad internet het goed? Pc of laptop aan een kabeltje dus. Functioneert dat goed?Ik heb draadloos internet en dat doet het dus heel traag zonder wifiversterker.
Heb je mijn vorige bericht gezien?
Reputatie 7
Hoi @Theo591, welkom op het forum. Het klinkt inderdaad alsof de versterker nog ingesteld moet worden na het resetten, zoals wjb ook vermoed. Heb je zijn linkje met stappen om de versterker aan de Experia Box te koppelen al kunnen doen? Ik verwacht dat het daarmee beter wordt, ik hoor het graag van je.