Beantwoord

Wifi versterker

  • 29 November 2019
  • 1 reactie
  • 379 keer bekeken

Beste allen, 

nadat ik recentelijk een netgear plw1000 kocht dacht ik dat mijn WiFi issues over waren. 
Helaas kreeg ik veel verstoringen in mijn netwerk met oa tot gevolg, slecht werkend SONOS systeem en beneden geen werkend tv ontvangst. 
 

gelukkig kan ik de netgear nog retourzenden. 
 

Welk systeem is wél geschikt voor de experiabox om te gebruiken om zodoende beter WiFi signaal te hebben op 1e en 2e verdieping? 
 

Hartelijk dank. 
 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 December 2019, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @PescadorR, wat jammer dat de Netgear niet het effect had dat je wilde. Wel fijn dat je 'm nog terug kon sturen! Nu moet je natuurlijk op zoek naar een betere oplossing, goed dat je het laat weten. Ik denk graag met je mee.

Vanuit KPN bieden we twee verschillende WiFi versterkers aan, die je online kunt bestellen of in een KPN winkel kunt kopen. Je hebt natuurlijk 14 dagen bedenktijd als je de verpakking en aankoopbon goed bewaart. Zo kan je het rustig even uitproberen. Misschien zit daar iets voor je tussen :slight_smile: Laat je weten hoe het afgelopen is?