Vraag

wifiversterker

  • 18 November 2020
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb geen WiFi op 2e verdieping van mijn tussenwoning. Al div keren WiFi manager gebruikt. Deze geeft aan dat WiFi niet goed werkt en kan met oplossing komt dmv WiFi versterker. Als ik dan op neem contact op klik gebeurd er niets en moet ik weer van voor af aan beginnen

Hoe krijg ik hier contact over


6 reacties

Hallo @Stafke1962 , even bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Stafke1962 Is het inmiddels gelukt om hierover contact op te nemen met de klantenservice? 

Hallo Bart,

Heb wel contact gehad maar dan moet ik kpn manager opnieuw doen. En iedere keer krijg ik hetzelfde: wij kunnen probleem niet oplossen neem contact op. 

Nu was er eentje en die zei ja jou WiFi moet echt 0 zijn anders kom je niet in aanmerking voor WiFi versterker.

Kan net zo goed terug gaan naar Ziggo toen had ik wel internet boven. Of afmelden en opnieuw aanmelden want nu adverteert kpn wel met gratis versterkers

@JanD nog bedankt voor je hulp

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Stafke1962 Dank voor je toelichting. Wat krijg je nu precies voor een melding te lezen als de wifi manager draait? Het soms misschien een kwestie enkele keren proberen, maar het is wel de manier om iets gedaan te krijgen. Of staat er letterlijk dat je een Experia Wifi gaat krijgen? Want dan zou de klantenservice je daar gewoon verder mee kunnen helpen. 

Je hebt het trouwens over de tweede verdieping van je tussenwoning. Optimale wifi is hoe dan ook heel lastig garanderen: het is afhankelijk van de situatie in jouw huis en de kwaliteit wordt beïnvloed door onder andere andere apparaten. En je buren zullen ongetwijfeld óók wifi gebruiken, dus het kan heel snel heel druk worden. Heb je dit topic al eens doorgelezen? 

Als dat zo is dan moet kpn niet garanderen dat je overal in huis goede WiFi hebt.

De WiFi manager geeft iedere keer aan dat ik contact op moet nemen omdat via WiFi manager dit niet is op te lossen

Reputatie 7
Badge +20

We kunnen je helpen om zaken zo goed mogelijk te optimaliseren, maar bij wifi ben je hoe dan ook afhankelijk van verschillende externe zaken. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice, @Stafke1962 ? 

Reageer