Beantwoord

wifi versterker defect

  • 24 March 2020
  • 10 reacties
  • 741 keer bekeken

Enige tijd geleden (januari 2020) heb ik een nieuwe WiFi versterker besteldĀ en ontvangen.

Hij heeft altijd naar behoren gewerkt. Echter een paar dagen geleden was hij ineens uit.

Na opnieuw aansluiten bleef hij hij even aan en ging daarna weer uit.

Iedere keer als ik hem aanzet, knippert het groene lampje waarna het blauwe lampje even knippert om vervolgens weer allebei uit te gaan. Ook heb ik dan geen WiFi signaal

Het gaat om een Experia WiFi artikelnummer 849015.

Ā 

Ik hoor graag wat ik moet doen.

Ā 

Met vriendelijke groet

Jim de la Combe

Ā 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 31 March 2020, 10:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @factsjimĀ en welkom op het forum! Als ik het goed begrijp brandt het power lampje eerst groen, dan gaat het wifi lampje blauw knipperen en vervolgens gaan ze allebei uit? Zijn dit de lampjes waar het om gaat? Heb je de Experia Wifi al een reset gegeven? Dit doe je door de resetknop achterop de Experia Wifi lang ingedrukt houden, totdat alle LEDjes oplichten (ong. 10sec). De resetknop zit aan de achterkant van de Experia Wifi, naast de internetpoorten.

Hallo Sanne,

Ā 

dank voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad de Experia meerdere malen gereset. Echter zonder resultaat.

Ā 

wat nu?

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

Top dat je dit al geprobeerd hebt! Is de Experia Wifi met een internetkabel rechtstreeks op de Experia Box aangesloten? Of zit hier nog een draadloze verbindingsset of een switch tussen? Mocht hij niet rechtstreeks bekabeld aangesloten zijn, zou je dit dan nog willen testen? Wil je ook je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant in jeĀ forumprofielĀ zetten? Dan kan ik op onderzoek uit.Ā :slight_smile:

Sanne, de Wifi is met een internetkabel verbonden aan een switch.Ā 

Zoals gezegd heeft dit perfect gewerkt tot een paar dagen geleden.

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

Ā 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @factsjim. Hoe heb je de Experia Wifi besteld afgelopen januari? ViaĀ https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/? Of heb je 'm bijv. vanuit de Wifi manager geleverd gekregen?

Ā 

Hallo Paul

Ā 

dank voor je reactie.

Ik heb hem online gekocht.

Zie bijgevoegde kopie factuur.

Ā 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb even die afbeelding verwijderd @factsjim. Staan wat gegevens op die je niet zo op het internet wil zetten.

Aangezien je 'm online hebt gekocht gaat de garantie als volgt:Ā https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/pages/klantenservice/

Garantie
Heb je het product niet in goede staat ontvangen of werkt het product niet naar behoren? Meld je dan direct bij Ceva Logistics via 070-301 39 88.

Ā 

Ik hoor graag of dat lukt.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer gehoord, dus ik hoop dat het gelukt is om het via de garantie te regelen! Zo niet, laat het gerust weten.

Sorry Paul,

Ā 

mijn fout. Ik heb je advies opgevolgd en contact opgenomen met CEVA. Die hebben aangegeven om het product terug te sturen.

Nogmaals bedankt voor je support.

Fijne paasdagen;

Grt Jim

Reputatie 7
Badge +17

Fijn, bedankt voor de terugkoppeling en ook fijne paasdagen gewenst!Ā :slight_smile:

Reageer