Beantwoord

WiFi versterker geeft geen internet

  • 6 July 2019
  • 6 reacties
  • 355 keer bekeken

Hoera! Vandaag twee WIFI versterkers ontvangen. De eerste probleemloos aangesloten op de Experiabox.
De tweede moet op de slaapkamer. Aangesloten op ethernetverbinding in de muur. Versterker geeft helaas geen blauw lampje en geeft geen automatische verbinding met mijn telefoon. Wat kan ik doen?

groet, Erna
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 July 2019, 21:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ErnaB, Welkom op het forum! Jammer dat de versterkers nog geen verbetering heeft gegeven. Je geeft aan dat er geen blauw lampje brandt of knippert. Hoe branden de lampjes op jouw versterker in de slaapkamer en hoe branden de lampjes op de versterker bij het modem? Welk modem heb je in gebruik? Bij de V10 moet je de WiFi op het modem nog uitschakelen, bij de V10A juist niet. Heb je de versterker op de slaapkamer al eens een reset gegeven? Je kan deze instructies op de installatiekaart gebruiken om hem te resetten. Hopelijk helpt dit, anders hoor ik het graag van je.
Beste Marina, dank voor je reactie!
We hebben een V8. De lampjes op de versterker bij het modum branden groen, blauw, niets, groen.
De versterker op de slaapkamer 2x groen, 2x niets. Ik heb deze al een keer gereset.
Moet ik de wifi op de V8 ook uitschakelen?
groet, Erna
De ethernetaansluiting geeft geen internet door... dus...
Er zijn vier kleuren draadjes aangesloten op de mini-jack; oranje - blauw - blauw/wit - oranje/wit. een bruinwitte en groenwitte draad liggen los. Kan ik daar nog iets mee?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ErnaB, Ook de WiFi op de V8 moet worden uitgeschakeld. Je geeft aan dat de ethernetaansluiting geen internet doorgeeft. Ik neem aan vanaf het modem. Heb je al een andere ethernetpoort op de Experiabox geprobeerd en/of een andere ethernetkabel? Als je geen andere kabel hebt, kan ik je kosteloos een nieuwe opsturen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@ErnaB, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Nog niet weer aan toegekomen om mee aan de slag te gaan 🙂. Als ik nog vragen heb, zal ik me weer melden. Dank voor je hulp tot nu toe.

Reageer