Beantwoord

Wifi versterker goedkoper via MijnKPN/klantenservice

  • 20 June 2019
  • 7 reacties
  • 226 keer bekeken

Waarom moet ik € 10,00 meer betalen voor een Wifi versterker van KPN als ik het op de website van KPN bestel via CEVA Logistics (€ 50) ten opzichte van een bestelling van een tweede exact dezelfde Wifi versterker via de chat (€ 40,00) in dezelfde week?
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 June 2019, 09:02

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Boommarter , de normale standaardprijs voor de zwarte Experia WiFi is € 50,-.
Dan heb je via de chat mazzel gehad.
Reputatie 7
Als jij inlogt in je “MijnKPN” kun je via Producten -> Thuis -> Extra opties wijzigen of toevoegen ook een Experia WiFi krijgen voor €40,- KPN zal hetzelfde zien, dat zal de €40,- verklaren.

Ik heb dus de eerste keer niet ingelogd en moest via de website van KPN € 50,00 betalen. Waarom?
Omdat dat de normale prijs is voor die Experia, €50,-.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Boommarter, Op onze website kun je niet aangeven dat je klant van ons bent. Daarom kom je niet in aanmerking voor die korting. Ik snap je vraag. Je gaat immers naar onze webshop als je klant van KPN bent 😉 Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zet ik jouw vraag als voorbeeld door binnen onze organisatie en hoop je daarna hier meer duidelijkheid over te kunnen geven.
Dag @Marina_
Ik heb de gegevens zojuist aangevuld en wacht je reactie even af.

Groet!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Boommarter, ''Intern'' kunnen we hem voor € 40,00 aanbieden, ''extern'' zoals de webshop voor € 50,00. We kunnen via de webshop namelijk niet achterhalen via wel klant van KPN is en wie niet. Ondanks dat het een KPN webshop is, kan iedereen daar een bestelling plaatsen. Ik heb je nog een privébericht gestuurd m.b.t. jouw Experia WiFi. Zou je daarop willen reageren?

Reageer