Beantwoord

WiFi versterker heeft geen internetverbinding

  • 7 November 2019
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb op zolder een Wifi versterker staan, maar ik heb sinds een aantal dagen geen internetverbinding meer. Daarvoor heeft het internet het altijd goed gedaan.

Beide lampjes branden blauw, alle stekkers en kabels zijn goed aangesloten.

Het signaal is sterk, maar als ik mijn computer (via kabel) of mijn telefoon (via wifi) wil verbinden met de Wifi versterker, krijg ik de melding dat er geen internetverbinding is.

icon

Beste antwoord door Nick83 7 November 2019, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En als je die wifi versterker afkoppeld, en het kabeltje wat normaal in die versterker zit in de pc steekt, dan heeft u nog geen internet?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Pat40, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Lastig dat de WiFi versterker die op zolder staat het niet meer goed doet. We denken hier graag met je mee over de oplossing.

Ik zie dat Nick al een opzetje gegeven heeft hierboven. Dat is een goede vraag, kan je zijn suggestie uitproberen en laat je ons weten of het dan wel werkt? Dan weten we meer over waar de oorzaak zit, en kijken we vanaf daar verder.

Ik heb de tip van Nick opgevolgd en de kabeltjes even opnieuw erin en eruit gehaald.

De Wifi versterker doet het nu weer. Bedankt.