Beantwoord

WiFi versterker voor gebruik op de camping?

• 29 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 1237 keer bekeken

Reputatie 1
Wij hebben een chalet op een camping in Groningen .
In het chalet zelf hebben wij geen internet verbinding.
Wij kunnen alleen wifi krijgen middels een voucher van de camping eigenaar.
Ik kan wel op internet of e-mail op de iPadd maar dan via de hotspot van mijn IPhone.
Mijn vraag is dan ook wordt je een ontvangst door een wifi versterker in het chalet dan ook beter.

Met vriendelijke groet,

Eling

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is
icon

Beste antwoord door Ruben279 29 augustus 2016, 17:14

Hoi,
Heb ik dit jaar ook gedaan op de camping.
Werkte had toen niet goed internet maar dat kwam door de provider.
Kan je me vertellen welke versterker je hebt?

Ruben
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Kun je een wifi versterker gebruiken in een chalet waarin het wifi signaal van buiten het chalet komt.
Badge
Hoi,
Heb ik dit jaar ook gedaan op de camping.
Werkte had toen niet goed internet maar dat kwam door de provider.
Kan je me vertellen welke versterker je hebt?

Ruben
Reputatie 7
Badge +30
Volgensmij doet de KPN WiFi Versterker dit niet, daarnaast is dat ding veel te duur als je hem hiervoor gaat gebruiken.
Badge
Volgensmij doet de KPN WiFi Versterker dit niet, daarnaast is dat ding veel te duur als je hem hiervoor gaat gebruiken.
De KPN WiFi repeater dan misschien niet. (Dat weet ik niet)
Maar voor 15 euro heb je al een WiFi repeater, Ik heb zelf (voor wifi in de tuin) een Wireless-N WiFi Repeater wat gewoon prima zijn ding doet

Ruben
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @e.syswerda606, welkom op het forum! Goede vraag!

Als bijvoorbeeld bij een raam van het chalet het WiFi signaal komend van buiten goed is, zou je daar een WiFi versterker kunnen plaatsen. De WiFi versterker kan er vervolgens voor zorgen dat het hele chalet van een sterk WiFi signaal voorzien wordt. Als het te versterken WiFi signaal een verbinding is die telkens middels een voucher geactiveerd moet worden, weet ik niet of een WiFi versterker dit telkens automatisch oppakt. Ik raad je aan de praktische uitvoering met de beheerder van het netwerk op de camping te bespreken!
Reputatie 1
Hoi Ruben,

Op jouw vraag welke versterker ik heb geen.

Eling
Reputatie 2
Badge +2
Koop een WiFi repeater bij action 10 euro

Reageer