Vraag

Wifi-versterker werkt niet

• 4 januari 2018
  • 2 reacties
  • 419 keer bekeken

Het wifi-signaal van mijn wifi-versterker werkt niet. Ik heb 'm in de betreffende ruimte bekabeld aangesloten op de experia-box. Net alles doorlopen met klantenservice. Alles werkt, ik zie ook het wifi-signaal op volle sterkte. Wanneer ik echter m'n laptop verbind met het wifi-signaal heb ik geen internet. Als ik de wifi-versterker weer uitzet werkt draadloos internet wel.

De klantenservice kan me niet verder helpen (en is ook niet bereid een nieuwe versterker te sturen, vreemd?!?). Dus tot zover de service van KPN.

Iemand hier wel een oplossing wellicht?

2 reacties

Reputatie 7
Wat zijn de kleuren van de twee ledjes op de KPN WiFi "versterker"?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom H.D.! Vervelende storing. Het vervangen van de WiFi versterker is wel een mogelijkheid als er een defect is. In tegenstelling tot andere apparatuur gaat dit echter via de KPN winkel. Er wordt nog aan gewerkt om dit via andere ingangen mogelijk te maken.

Of de versterker defect is zullen we eerst moeten uitzoeken. Met de vraag van wjb kunnen we wat meer informatie achterhalen. Als beide lampjes blauw branden is de verbinding tussen de Experiabox en WiFi versterker optimaal (bekabeld aangesloten). Dan kunnen we verder kijken naar wat er precies mis gaat.

Reageer