Beantwoord

wifi versterker werkt plotseling niet meer!!!

  • 12 March 2019
  • 4 reacties
  • 10114 keer bekeken

help!! maanden heeft de wifi versterker top gewerkt. monteur kpn netjes de wifi versterker bekabeld aangesloten. Hij heeft de wifi versterker 2 namen gegegeven Boven 5Ghz en boven 2,4Ghz. Op zolder perfecte wifi voor mijn dochter. Maar opeens zijn de 2 netwerken verdwenen terwijl de 2 blauwe lampjes branden!!!

Wie weet iets om de 2 verdwenen netwerken weer terug te krijgen zodat hij weer het signaal versterkt naar zolder!!!
icon

Beste antwoord door robertschut 15 March 2019, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @robertschut . Dat is merkwaardig!
Mijn voorlopige advies is om zowel de experia box als de versterker(s) uit te zetten. Vervolgens de experiabox aan -> wachten tot alle lampjes branden -> daarna de versterker(s). Mocht het daarna niet werken kun je de wifi tuner: proberen.
Mocht het dan nog niet werken, wil ik dat graag weten!
je kunt beter eerst proberen de experia wifi even de stekker er uit en er in doen
anders heb je kans dat hij het wifi naam (ssid) van der experiabox over neemt
kan een vastloper zijn van de experia wifi (versterker)
Bedankt voor jullie oplossing. Deze opties had ik geprobeerd. Heb van de week een handige kpn medewerker aan de lijn gekregen. Met de laptop verbonden met de wifi versterker bedraad, toen heeft hij de laptop overgenomen en alle instellingen na gelopen. De netwerk namen vd versterker opnieuw ingesteld en klaar. Top ontvangst weer op zolder. Dikke pluim voor de kpn medewerker👍👍
Top! Ik ben blij dat het op die manier is opgelost! Dank voor je update!