Beantwoord

Wifi Versterker (wit / oud model)

  • 1 June 2019
  • 2 reacties
  • 6159 keer bekeken

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en kwam er met de klantenservice (chat/bellen) helaas nog niet uit. Wellicht kunnen jullie mij helpen!

Momenteel heb ik een Experia v10 box met daarop aangesloten 2 witte wifi versterkers. Dit is volgens mij nog het oudere model aangezien deze niet meer verkrijgbaar zijn.

Beide wifi versterkers zijn bedraad aangesloten op de Experia box. Geven beide continu blauwe lampjes. En heb ik nu (bedraad) op verschillende plaatsen in mijn huis staan.

Ik probeerde vandaag een derde wifi versterker (ook wit) aan te sluiten. Wederom rechtstreeks op de Experia box. Echter brandt het bovenste (power) lampje continu oranje. En het onderste (WPS) lampje continu blauw.

Enig idee wat dit betekend? (Een continu brandend oranje power lampje stond niet in de volgende handleiding: https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker/handleidingen.htm#!/device/kpn/wifi-versterker/topic/aansluiten/wifi-versterker-lampjes-en-poorten/1). En vooral hoe ik dit opgelost krijg zodat ook hier 2 blauwe lampjes continu branden?

Ik hoop dat deze community mij hiermee kan helpen. Mocht er meer info nodig zijn dan hoor ik het graag!

Ps. Ik heb de standaard dingen zoals een reset (op zowel de wifi versterker en de experia box) al geprobeerd. Ook de stroom is er al voor 10-15 sec. afgeweest op beide apparaten 😉
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 June 2019, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @W. Gubbels, welkom! Als ik de Telfort handleiding bekijk, zie ik dat de installatie dan nog niet goed afgerond zou zijn. Vreemd dat dat in onze handleiding niet benoemd wordt. In ieder geval: wil je me eens meenemen in de installatie? Heb je de Wifi versterker naast de V10 gezet en deze met de gele ethernetkabel aangesloten? Je hebt daarna pas de Wifi versterker aangezet en dan brandt het lampje oranje. Als je vervolgens onderstaande doet, zou het lampje blauw moeten gaan branden. Is dat bij jou niet zo?

  • Druk de WPS‑knop van de WiFi Versterker in en houd 5 seconden vast totdat het lampje WPS gaat knipperen. De WiFi Versterker zoekt nu jouw draadloze netwerk.
  • Druk daarna de WPS‑knop van de Experia Box in en houd ook deze 5 seconden vast.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het weer werkt! Mocht dat niet zo zijn, weet je me te vinden.