Beantwoord

WiFi versterkers kapot?

  • 15 September 2021
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

Badge

Goedemiddag

Ik heb sinds gisteren (14-09-2021) een andere modem,omdat de vorige stuk was.Heb hem via het informatieboekje weer correct aangesloten,maar nu hapert een van de Wifi versterkers in de keuken,wiens lampje paars/blauw blijft branden.Hedenmorgen een medewerkster van KPN aan de lijn gehad,van alles uit geprobeerd,maar ze kwam er ook niet uit.Ze zou nog terug bellen tegen 12.00,maar moet nu nog bellen :angry: Vandaar mijn bericht nu op dit forum.Bij mijn vorige modem wekte ze optimaal,maar bij de nieuwe modem sinds gisteren,blijkt ie te haperen.Wie lost mijn probleem op !

m.vr.grt.

Robbie

icon

Beste antwoord door Hanna_ 22 September 2021, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ongeveer een jaar geleden knipperde die ook al oranje:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/wifi-valt-steeds-weg-505421?postid=1067261#post1067261

Is de versterker bekabeld aangesloten? De andere versterker, waar staat die?

Badge

Ja dat klopt,een tijd goed gegaan,zelfde euvel weer

Een staat in de woonkamer,die is bekabeld aangesloten.

Die andere staat in de keuken op tafel,en niet bekabeld.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @2007Pluto, welkom. 

Wat heb je zelf al geprobeerd? Je zou de SuperWifi's kunnen herkoppelen door beide SuperWifi's en jouw Experiabox een reset te geven en het stappenplan via de KPN thuisapp opnieuw te doorlopen. Laat je ons weten of dat lukt? 

Badge

Ik heb de beide SuperWifi,s en de Experiabox ge-reset,en het stappenplan doorlopen,maar hij geeft in de keuken aan dat hij geen SuperWifi punt gevonden heeft ! ! !

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @2007Pluto, 

Heb jij het Superwifi punt ook eerst bekabeld aangesloten voordat jij deze in de keuken hebt geplaatst? Zou je het Superwifi punt wat dichter bij de router kunnen plaatsten, wordt deze dan wel zichtbaar?

Badge

Als ik hem in de woonkamer neer zet,en bekabeld dan doet ie het wel en springt dan wel op groen.Als ik hem dan los haal,en niet meer bekabeld en in de keuken zet,is het 3 x niks.Heb hem al wat dichterbij gezet,hij pakt het signaal niet op.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @2007Pluto, 

Ik wil je vragen om nog één keer de Wifi Versterkers te resetten en opnieuw te koppelen. Haal alle kabels los, geeft zowel het modem als de Superwifi's een harde reset en doorloop de KPN thuis app. Zo stel je de Superwifi's in alsof deze nieuwe uit de doos komen. 

Neem ook eens een kijkje in het volgende topic: 

Mocht dit alsnog niet werken, dan raad ik je aan om met de Superwifi mee te nemen naar één van onze winkels. Daar kunnen ze de apparatuur testen en eventueel onder garantie omruilen. 

Badge

Goedemorgen Hanna,alle lichten staan weer op groen :smirk: ,dank je wel.