Beantwoord

Wifi via Experia box en wifiversterkers inschakelen

  • 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

wellicht een simpele vraag, maar ik heb 2 (zwarte) wifi versterkers in huis staan. 1 op de benedenverdieping in de huiskamer en 1 op de bovenste verdieping. in principe heb ik overal een goed draadloze internet ontvangst.
Alleen niet bij de voordeur.  En daardoor krijgt de Eufy videodeurbel niet snel verbinding.

Is het mogelijk om ook de experiabox een wifisignaal uit te laten zenden? Een monteur vertelde mij eens dat als je versterkers hebt de box geen wifisignaal meer geeft. 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 November 2022, 11:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Rlanser de monteur heeft in dit geval gelijk. Als je een V10 hebt en KPN-versterkers, behoort de wifi op de modem uit te zijn omdat deze niet kan samenwerken met de KPN-versterkers en het signaal kunnen verstoren.

In jouw geval heb je dus altijd minimaal 2 versterkers nodig, 1 om de wegvallende wifi van de V10 op te vangen en 1 als extra wifi ergens in huis en eventueel nog meerdere versterkers indien nodig.

In jouw geval heb je dus nog een versterker nodig om het verlies van signaal van de modem op te vangen.

 

Ok, dankjewel. Gaan we het probleem  zo oplossen

Ok, dankjewel. Gaan we het probleem  zo oplossen

Graag gedaan.