Vraag

Wifi via noodpakket werkt niet

  • 21 January 2023
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Badge

Ik heb een Alcatel apparaatje met simkaart maar de wifi werkt niet het blijft aangeven dat het wachtwoord niet werkt.

 

We gebruiken de wifi key. Hebben al meerdere malen gereser. De klantenservice gebeld en die hebben het geactiveerd maar werkt nog steeds niet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sandra Dreef! Vervelend dat het Direct Online Pakket niet werkt. Wanneer heb je de klantenservice gebeld? Het activeren kan namelijk maximaal 24 uur duren.

Laat het hier even weten. Als het langer dan 24 uur geleden is, vul dan ook je profiel in. Of bel nog een keer 0800-0402 als het haast heeft. 

Badge

Het is nu meer dan 48 uur geleden

 

Badge

Nog steeds niks........hellup

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sandra Dreef! Excuus voor de late reactie. Op het forum kan het soms wat langer duren voor antwoord wordt gegeven. En helaas viel dat in dit geval samen met mijn vrije weekend. Vandaar de tip om bij alles waar haast bij komt kijken 0800-0402 te bellen.

Wel zie ik dat ondertussen telefonisch in het ticket de aanvraag is gedaan alsnog het Direct Online Pakket te activeren. Is dat gelukt? Zo niet, laat het dan hier weten. Dan neem ik gelijk contact op met het noodpakket team om te zien waarom het activeren niet lukt. 

Badge

Hoi bram er is nu twee keer via telefoon een ticket aangemaakt maar helaas het werkt nog steeds niet. Het blijft zeggen dat wachtwoord niet klopt

Reputatie 7
Badge +17

@Sandra Dreef ik heb dit keer via een andere route contact gezocht met het team dat gaat over de Direct Online Pakketten. 

Nogmaals exduses voor de vertraging hierin. 🙁

Badge

Hoi bram het is nog steeds niet opgelost met noodpakket maar de monteur heeft onze eigen verbinding gemaakt. Nu heb enfin vanaf 16 januari tot en met 30 januari geen internet gehad en alleen digitenne. We betalen wel videoland en Netflix maar geen gebruik van kunnen maken en ook niet ons tv pakket. Ik hoorde aan de telefoon dat we compensatie kunnen aanvragen maar het digitale formulier geeft hoe ironisch steeds storing aan. Ook de chat opent niet.