Beantwoord

Wifi wachtwoord van versterker wijkt af

  • 26 May 2020
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Als ik op de bovenste verdieping zit moet ik een ander wachtwoord voor wifi invullen dan als ik op de begane grond ben. wachtwoord al aangepast beide het zelfde op 2,4 als op 5 ghz.

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Nick83 26 May 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Heb je daar een wifi versterker staan?

Ja dat klopt maar dat is altijd zo geweest, maar sinds kort het ww aangepast en sindsdien het probleem.

Reputatie 7
Badge +24

Zo 1 heeft u boven?

Ja dat klopt deze wifi versterker heb ik deze heb ook al een reset gegeven ik heb ook een powerline versterker en deze ook een reset gegeven.

Reputatie 7
Badge +24

Dat is nutteloos. Je moet op dat ding inloggen, dan kunt u het juiste wachtwoord instellen. 

Oke ga ik proberen bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +24

Je moet wel het ip adres van dat ding weten. Standaard neemt die volgens mij http://192.168.2.149 aan. Als dat beschikbaar is. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Adriemusic, ik zie dat @Nick83 je al aardig op weg heeft geholpen, is het gelukt om dit te wijzigen met zijn instructies? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

@Nick83 Ja heb het gevonden dmv een kabel aan te sluiten op de wifi versterker. en zodoende het password kunnen aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal super @Adriemusic, top dat je het nog even laat weten! @Nick83 bedankt voor je hulp :relaxed: