Beantwoord

WiFi wachtwoord onjuist

  • 12 January 2020
  • 10 reacties
  • 4483 keer bekeken

Goedenavond, 

we hebben al een tijdje dat we moeite hebben om onze apparaten te koppelen met de WiFi thuis. Hij geeft elke keer aan dat het WiFi wachtwoord onjuist is. Maar we weten zeker dat dit het juiste wachtwoord is. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 17 January 2020, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Littleleslie, welkom hier. 

Je geeft aan dat je apparaten niet kan koppelen aan de WiFi. Wachtwoord lijkt niet te kloppen. Heb je deze zelf een keer aangemaakt of gebruik je de gegevens op de onderkant van het modem? Ik denk toch dat je ergens een fout maakt. Voor het eerste geval zou ik toch willen aanraden om het weer aan te passen, dat kan via onze servicetool. Als je de gegevens gebruikt van de Experia Box, dan wil ik je aanraden om het modem even te resetten en het nogmaals te proberen. 

Ok bedankt voor de tips, we gebruiken de de gegevens van de modem. Ga via de tool maar even veranderen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben benieuwd of het daarna lukt. Ik hoor het graag. 

Ok we hebben het laten wachtwoord veranderd, en nu hebben alle apparaten WiFi beneden, maar boven pakken beide telefoon geen WiFi, raar toch?

Reputatie 7
Badge +20

Ja heel vreemd. Heb je die telefoons wel opnieuw aangemeld met het nieuwe wachtwoord?

Ja beneden is alles goed maar zodra we boven komen  valt de WiFi weg. We hebben draadloze ontvangers en kpn WiFi versterkers. Please help me out

 

Reputatie 7
Badge +20

Aha, het WiFi bereik reikt dus niet tot boven. Je geeft aan de WiFi versterker te hebben, welke type heb je exact? Waar staat deze? Hoe is deze aangesloten op de Experia Box? En zendt deze hetzelfde WiFi signaal uit als de Experia Box of een andere?

Euh… zwarte kleine kastjes bedraad. 1tje staat bij de experiabox beneden en de andere 1 verdieping hoger. Al met al denk een kleine 10 m tussen elkaar. Hoe weet ik wat voor een WiFi signaal ze zenden??

Yeah gelukt, bedankt voor je advies!

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Fijn dat het gelukt is. Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.