Beantwoord

Wifi wachtwoord wordt niet geaccepteerd

  • 7 January 2020
  • 5 reacties
  • 2825 keer bekeken

Sinds een paar weken wordt mijn WiFi wachtwoord niet meer geaccepteerd. Ik ben laatst een keer van de WiFi af gehaald en bij opnieuw inloggen kreeg ik de melding onjuist wachtwoord. Ik heb het wachtwoord meerdere malen gecheckt en ingevoerd dus dat kan het probleem niet zijn. Ook heb ik mijn iPhone en de netwerkinstellingen gereset. De router V9 heb ik al meerdere malen aan en uit gezet. Wat kan het probleem zijn?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 January 2020, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @SusanneS , het kan meerdere oorzaken hebben:

  1. je wachtwoord is te kort.
  2.  je wachtwoord is te lang
  3.  je wachtwoord bevat ongeldige tekens
  4.  een combinatie van bovenstaande.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SusanneS, welkom hier.

Wat gek dat jouw WiFi wachtwoord niet meer gepakt wordt. Je gebruikt die achterop het modem? Die heb je niet aangepast? 

Zou je het modem eens een reset willen geven? Dan wordt deze teruggezet naar de fabrieksinstellingen en dan kun je weer inloggen met de gegevens achterop het modem. Lukt dat?

Reputatie 1

Dit probleem heb ik nu ook. Op mijn mobiel werkt het wel.  Ww  3x opnieuw ingevoerd, reset gedaan, pc opnieuw opgestart, firewall uitgeschakeld.  

@Hazel : Heb je dit al kunnen oplossen?

Reputatie 1

Ah Erwin, dank voor je reactie.

Ja zeker, alles werkt weer naar behoren.

Al heb ik niets speciaals gedaan.

Any way, alles doet het weer perfect. :) 

Â