Beantwoord

WiFi werkt niet Experia Box V9

  • 18 October 2019
  • 5 reacties
  • 388 keer bekeken

Ik heb op dit moment een Experia Box V9. En de wifi valt steeds weg. 

De wifi is totaal niet betrouwbaar op dit moment.

Wie kan mij helpen.


Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 October 2019, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @stefan18, door de drukte is mijn reactie later dan mijn bedoeling is, sorry daarvoor. Niet fijn dat jouw WiFi verbinding niet goed werkt. Goed dat je het laat weten, zodat we je daarmee kunnen helpen.

Ik zie toevallig dat je hier een tijdje terug ook een topic over hebt aangemaakt. Jammer om te horen dat je WiFi verbinding sinds dien nog niet verbeterd is. Heb je nog iets gehad aan de tips die je gekregen hebt? Heb je onze handige WiFi Tuner al gebruikt? Dit is een online servicetool die je helpt om de verbinding te verbeteren. Laat je weten of het is gelukt?

Dank je voor het antwoord….ik ben op dit moment zeker niet blij met kpn hoe e.e.a. verloopt, in december loopt mijn contract af en ik ben voornemens om over te gaan stappen naar ziggo

Reputatie 7
Badge +19

@stefan18 Dat is jammer om te horen. Het gaat in ieder geval om de WiFi verbinding begrijp ik. Zijn er nog andere dingen waar je niet blij mee bent, waar ik je mee kan helpen? En heb je mijn tips voor de WiFi verbinding al kunnen proberen? Ik hoor graag wat je precies hebt geprobeerd en hoe het is gegaan.

Ik ben wel redelijk klaar met kpn...op 15-12-2019 verloopt mijn contact en ik ben voornemens om over te gaan stappen naar ziggo….tenzij kpn gewoon weer een klant klant kan laten zijn.

Reputatie 7
Badge +19

@stefan18 Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Als je wilt dat ik je hiermee help, beantwoord je dan mijn vragen? Dan doe ik dat natuurlijk graag.