Vraag

WiFi werkt niet goed

  • 23 mei 2020
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Wifi is praktisch nul

Als ik het wil checken, kan ik niet inloggen door een fout.

Die enkele keer dat ik na 30 keer proberen toch ingelogd ben, doet de servicetool het niet.

Om contact op te nemen moet je zoveel stappen doorlopen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

 

Inmiddels zo geïrriteerd dat ik mijn laptop en telefoon uit het raam wil gooien…

Het is nu al weken zo, word er knettergek van.

Kan het heel misschien zo zijn dat ze nu super-wifi hebben, en ze de normale wifi slechter maken, zodat je dat aanschaft…? Zou me niets verbazen.

 

Joe!

Een verbitterde thuiswerkende zuurpruim


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @RAmsterdam 
Lastig dat je wifimoeilijkheden hebt als je thuis moet werken.

Contact opnemen is simpel, dus dat begrijp ik niet.
Bel 0800 0402 en spreek je vraag in.
Wil je met een medewerker spreken zeg dan duidelijk dat je dat wilt.

Maar misschien kunnen wij je helpen:
Hoe is de situatie bij je thuis?
Welke experiabox heb je?
Waar staat deze en waar staat je computer?
Heb je ook wifiversterkers en zo ja welke? En hoe heb je die aangesloten?
Gebruik je ook Devolo's? (draadloze verbindingset)

Reageer