Vraag

WiFi werkt niet goed

  • 23 May 2020
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Wifi is praktisch nul

Als ik het wil checken, kan ik niet inloggen door een fout.

Die enkele keer dat ik na 30 keer proberen toch ingelogd ben, doet de servicetool het niet.

Om contact op te nemen moet je zoveel stappen doorlopen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

 

Inmiddels zo geïrriteerd dat ik mijn laptop en telefoon uit het raam wil gooien…

Het is nu al weken zo, word er knettergek van.

Kan het heel misschien zo zijn dat ze nu super-wifi hebben, en ze de normale wifi slechter maken, zodat je dat aanschaft…? Zou me niets verbazen.

 

Joe!

Een verbitterde thuiswerkende zuurpruim


4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RAmsterdam 
Lastig dat je wifimoeilijkheden hebt als je thuis moet werken.

Contact opnemen is simpel, dus dat begrijp ik niet.
Bel 0800 0402 en spreek je vraag in.
Wil je met een medewerker spreken zeg dan duidelijk dat je dat wilt.

Maar misschien kunnen wij je helpen:
Hoe is de situatie bij je thuis?
Welke experiabox heb je?
Waar staat deze en waar staat je computer?
Heb je ook wifiversterkers en zo ja welke? En hoe heb je die aangesloten?
Gebruik je ook Devolo's? (draadloze verbindingset)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RAmsterdam Wifi is van aardig wat factoren afhankelijk. Soms is het even wat werk, maar vaak lukt het dan wel om het goed te krijgen. Ik hoop niet dat je echt denkt dat we wifi bewust slechter maken: zo gemeen zijn we echt niet en volgens mij is zo'n kwaadaardig plan ook behoorlijk ingewikkeld en kostbaar om in de praktijk te brengen. Die tijd kunnen we beter gebruiken om je te helpen, denk ik. 

Waar gaat het precies mis als je de wifi manager wilt draaien? Kun je 'm eens via de site wel benaderen? En kun je ook ingaan op de vragen die Huistijger stelt? 

Dank voor jullie reactie, maar ik zat iets te hoog in mijn boosheid... Laptop dichtgeklapt, gewacht tot ik was gekalmeerd en het toen fris nog een aantal keer geprobeerd. Poging 23 lukte uiteindelijk. Deze thread mag daarom worden verwijderd.

Fijne avond ✌🏻

Reputatie 7
Badge +20

Dag @RAmsterdam Graag gedaan! Meer dan 23 pogingen moeten doen lijkt me ook een goed recept voor een woede-aanval. Jammer dat het je zoveel tijd heeft gekost. Maar fijn dat het nu in orde is! 

Reageer