Beantwoord

Wifi werkt niet na verhuizing

  • 9 June 2019
  • 11 reacties
  • 752 keer bekeken

Men wifi werkt niet ik heb men modem goed aangesloten alles is groen maar het probleem is als ik inloggen op de wifi dan stuurt hij me naar een site met waarop staat: uw aansluiting is momenteel niet bekend in de systemen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen we zijn namelijk net verhuist. Alles werkt behalve de wifi als iemand men probleem weet reageer aub

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 June 2019, 22:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19
Heb je het ook bedraad ook geprobeerd?
Hallo @Romi25 , als je een computer bekabeld aan sluit gaat het dan wel goed?
Heb je het ook bedraad ook geprobeerd?
U bedoelt internet kabel. Heb ik inderdaad geprobeert maar werkt niet
Hallo @Romi25 , als je een computer bekabeld aan sluit gaat het dan wel goed?
GepRobert maar werkt niet
Hallo @Romi25 , zet je modem eens terug naar fabrieksinstellingen met de resetknop en kijk dan eens of je internet hebt.
Heb je wel tv en telefoon?
Badge +19
Dat klinkt niet goed. Of wachten op een medewerker die reageren doorgaans binnen 48 uur of de klantsenservice bellen. 0800-0402 24/7 bereikbaar.
Hallo @Romi25 , zet je modem eens terug naar fabrieksinstellingen met de resetknop en kijk dan eens of je internet hebt.
Heb je wel tv en telefoon?

HHad ik gedaan heb wel tv en telefoon maar geen internet
Hallo @Romi25 , als je wel tv hebt heb je ook internet, want de tv loopt via internet.
Hallo @Romi25 , als je wel tv hebt heb je ook internet, want de tv loopt via internet.
Tja zo denken de telefoons en computers anders over
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Romi25, welkom! Wat gek dit! Begrijp ik goed dat het internet zowel bekabeld als draadloos niet werkt, maar dat je wel interactieve tv kunt kijken? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Je neemt tv ook af bij KPN? En wat gebeurt er als je een netwerkkabel tussen je Experiabox en je laptop plaatst? Werkt wifi op een ander apparaat, bijvoorbeeld je mobiele telefoon, wel?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je alles weer aan de praat? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten.