Beantwoord

Wifi werkt niet naar behoren

• 24 juni 2015
  • 4 reacties
  • 587 keer bekeken

Beste, Ik ben 1,5 maand geleden verhuisd, en heb toen een nieuw pakket van KPN gekregen. Uiteraard heb ik de Wifi aanstaan, echter werkt deze niet naar behoren op mijn telefoon. Ik kan vaak via de Wifi geen foto's downloaden via Whatsapp, ik krijg dan de melding dat hij de foto op dit moment niet kan downloaden. Schakel ik hierop de Wifi uit, kan ik hem wel gewoon over 3g/4g downloaden. Op andere Wifi netwerken heb ik er ook geen problemen mee. Ook als ik wil internetbankieren via de Wifi krijg ik de foutmelding dat de app op dit moment niet beschikbaar is (melding in de app zelf), wederom, schakel ik de Wifi uit of ga ik op een ander Wifi netwerk, werkt het wel gewoon. Het moet dus waarschijnlijk aan een instelling liggen op de experia box. Wie kan mij helpen? ps. Ik heb een HTC M8. (met laatste versie Android) Gr. Björn
icon

Beste antwoord door Dactyl 29 juni 2015, 12:18

Bedankt nogmaals voor jullie antwoord. Heb de stappen gevolgd in dat topic, en alles werkt zoals het hoort! :D

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hallo Bjorn,

Vervelend dat uw wifi niet naar behoren werkt.

Welke experiabox heeft u?

Welke kleur brand het ''Wireless'' lampje.

Heeft u al een volledige reset geprobeerd, zonee hier zijn de stappen.

Heeft u het probleem ook op een bedraade pc?

Wat is uw internetsnelheid via wifi, en via bedraad?

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Zou je eens naar dit topic willen kijken: http://forum.kpn.com/t5/Android-smartphones-tablets/Wifi-werkt-niet-altijd-op-HTC-One-M8/m-p/338558/highlight/true#M1722

Misschien handig om even te melden in dat topic dat je het zelfde probleem hebt, ook staat er een tijdelijke oplossing in dat topic en is bezig met een update voor de V9, of een vervangende V10.

Of heb je geen V9?

Robin
Beste, bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb inderdaad een experia box V9. Kleur van het wifi lampje is gewoon groen. Op de laptop (draadloos) ook geen problemen. De vrouw heeft een samsung s6 en heeft ook nergens last van.

Ik zal dadelijk eens beter kijken naarvdat topic wat je gestuurd had, lukte me zojuist namelijk niet.
Bedankt nogmaals voor jullie antwoord. Heb de stappen gevolgd in dat topic, en alles werkt zoals het hoort! :D

Reageer