De derde monteur die hier is geweest heeft extra versterkers geïnstalleerd maar toch werkt de wifi niet meer zo fijn als het altijd gedaan heeft.
Plus werkt nu ineens de draadloze printer niet meer en heb ik moeite met het bereiken van de NAS.
En dat na 4 weken eindeloos bellen, mailen, monteurs in huis etc.etc.
Conclusie: ontevreden en gefrustreerde klant. Ik heb dus een klacht ingediend.
En ja, daarvoor kreeg ik zojuist een "dame"aan de lijn die mij wel eens eventjes haarfijn uit de doeken wilde doen dat KPN alles heeft gedaan wat mogelijk was en dat er geen verdere opties meer zijn!
Dat ik voorheen jarenlang wel goede wifi door het gehele huis had wilde ze niet eens horen, ik moest LUISTEREN!!! OK, gaan we zo met jarenlange trouwe klanten om, ik ben behoorlijk ontdaan. Heb er dus de telefoon maar opgehangen, want hier had ik geen zin in.
Dit moest me even van het hart.
Beste antwoord door Nadia
Bekijk origineel