Beantwoord

WiFi werkt niet optimaal

  • 13 May 2019
  • 19 reacties
  • 1914 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds begin april zijn hier in totaal 3 monteurs van KPN bezig geweest om onze wifi op orde te brengen. De problemen ontstonden na een onderhoudsbeurt van KPN hier in de buurt en pas nadat de tweede monteur hier was geweest onderkende men het probleem. Er was blijkbaar ergens in de buurt iets niet goed aangesloten. Dat is inmiddels opgelost. Maar..
De derde monteur die hier is geweest heeft extra versterkers geïnstalleerd maar toch werkt de wifi niet meer zo fijn als het altijd gedaan heeft.
Plus werkt nu ineens de draadloze printer niet meer en heb ik moeite met het bereiken van de NAS.
En dat na 4 weken eindeloos bellen, mailen, monteurs in huis etc.etc.
Conclusie: ontevreden en gefrustreerde klant. Ik heb dus een klacht ingediend.

En ja, daarvoor kreeg ik zojuist een "dame"aan de lijn die mij wel eens eventjes haarfijn uit de doeken wilde doen dat KPN alles heeft gedaan wat mogelijk was en dat er geen verdere opties meer zijn!
Dat ik voorheen jarenlang wel goede wifi door het gehele huis had wilde ze niet eens horen, ik moest LUISTEREN!!! OK, gaan we zo met jarenlange trouwe klanten om, ik ben behoorlijk ontdaan. Heb er dus de telefoon maar opgehangen, want hier had ik geen zin in.
Dit moest me even van het hart.
icon

Beste antwoord door Nadia 5 June 2019, 14:00

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Hallo @Borduurmiep, welkom op het KPN forum. Jammer dat de reden van je bezoek hier iets minder fijn is. Ik kan me goed voorstellen dat je enorm baalt wanneer je diensten niet optimaal werken. Goed dat je het hier even van je af kunt schrijven, dat lucht vast op. De community van KPN wil je vast verder helpen om WiFi te verbeteren en de NAS en draadloze printer in te stellen. Daarvoor ben je hier aan het juiste adres!

Laten we beginnen bij je draadloze verbinding. Je geeft aan dat WiFi niet zo werkt als voorheen. Ik ben benieuwd welke snelheid je thuis kunt halen, wil je dat in fourstack opzoeken? Vervolgens zie ik graag de resultaten van een Speedtest met kabel tegemoet. Voor een correcte meting sluit een UTP-kabel vanaf de Experiabox naar een pc of laptop. Zet alle andere apparaten die verbonden zijn met (draadloos) internet uit. Dus de tv-ontvanger(s), mobiele telefoons, tablet(s) en andere 'slimme' apparaten. Kun je een printscreen van de meting hier plaatsen? Ik zie graag je bericht tegemoet 🙂
Reputatie 1
Jammer, maar ik heb ondertussen, al dan niet met diverse KPN monteurs a zoveel wifi tests en wifi-tuner uitgeprobeerd, dat voor mij de maat vol is! Tot overmaat van ramp krijg ik dan ook nog zo'n dame aan de lijn die denkt het allemaal beter te weten dan de 3 monteurs die hier waren (en hun uiterste best hebben gedaan)... Ik ben er helemaal klaar mee!
De wifi testen zijn allemaal verschillend en variëren van 0,4 tot max 10 mbps. Dit is veel minder dan de KPN altijd als reclame doorgeeft. De monteur heeft een kabel getrokken en kwam op zijn telefoon aan 60 mbps en toen zei hij dat het aan mijn Huawei telefoon lag (die ik nota bene ook bij een KPN winkel heb gekocht.
Dus so sorry, ik ben mijn vertrouwen in KPN helemaal kwijt.
Reputatie 7
Hallo @Borduurmiep, ik kan mij voorstellen dat het frustrerend is. Ik neem aan dat je dit met ons deelt om samen tot een verbetering van je internetverbinding te komen, ik werk daar graag aan mee. De monteurs op locatie hebben uiteraard hun best hebben gedaan WiFi te verbeteren, daarvoor zijn ze 🙂 Je geeft aan dat de monteur bij jou thuis 60 Mbit/s (draadloos) heeft gemeten, dat moet voldoende zijn. Maar op het draadloze netwerk zakt de snelheid naar 0,4 tot max 10 mbps?

Om een beter beeld van de situatie te krijgen heb ik enkele vragen. Om te beginnen, welke snelheid is er technisch op jouw adres beschikbaar? Dat kun je vinden in fourstack. Merk je op een specifieke locatie in je woning een drastisch verschil in snelheid? bijvoorbeeld op zolder. Hoe is de draadloze verbinding dichterbij het modem, welke snelheid meet je dan? Kun je daarvan een printscreen hier plaatsen? Ik hoor het graag, dan kunnen we vanuit daar, samen met andere leden van de KPN community, helpen je WiFi te verbeteren 🙂
Reputatie 1
Hoi Nadia,
Allereerst sorry voor mijn vorige reacties. Ik was dermate gefrustreerd geraakt dat ik mijn woede kwijt moest. Dus sorry. Knap dat je toch nog mij wilt helpen!
Ik ben dus met mijn Huawei telefoon voor het modem gaan staan (Experia box) dat BUITEN de meterkast hangt. Daar kreeg ik dus zeer slechte resultaten.
Het maximale zou vlgs foutstack maar liefst 222 mbps zijn....pff.... ik zou al blij zijn met 50 of 60 mbps.

Datum,VerbSoort,Lat,Len,Downloadsnelheid,DownloadBytes,Uploadsnelheid,UploadBytes,Latentie,Server,InternIP,ExternIP,URL 04-05-2019 19:21,Wifi,51.671319283956,5.041272778615289,0.055472,135192,0.848032,1526035,20,Rotterdam,192.168.2.5,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4912184708 04-05-2019 19:29,Wifi,51.67102501599275,5.041942298760371,7.867632,8755260,1.018944,1471743,13,Rotterdam,192.168.2.5,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4912203191 04-05-2019 19:38,Wifi,51.67048851112107,5.04219936361001,0.217144,446188,1.35464,1612569,20,Rotterdam,192.168.2.5,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4912225404 07-05-2019 10:39,Wifi,51.67036667954566,5.041741286827728,0.147888,145532,2.023304,2506696,19,Sint-Oedenrode,192.168.2.100,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919032013 07-05-2019 11:10,Wifi,51.67036667954566,5.041741286827728,27.583568,37065956,15.997072,23787356,10,Sint-Oedenrode,192.168.2.10,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919087481 07-05-2019 11:11,Wifi,51.67036667954566,5.041741286827728,28.389016,29816412,18.678064,24001406,10,Sint-Oedenrode,192.168.2.10,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919088591 07-05-2019 11:12,Wifi,51.67036667954566,5.041741286827728,25.892208,12514832,8.630056,13475765,10,Sint-Oedenrode,192.168.2.10,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919090125 07-05-2019 11:13,Wifi,51.67053830560582,5.042322573617842,16.105032,21515428,1.90008,2852451,9,Sint-Oedenrode,192.168.2.10,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919092132 07-05-2019 11:15,Wifi,51.67046125341443,5.042350656107554,17.2916,12858572,2.525744,2809130,12,Eindhoven,192.168.2.11,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919095968 07-05-2019 11:47,Wifi,51.67045963886659,5.042332602485965,0.952192,953268,5.395408,9235858,19,Eindhoven,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919154320 07-05-2019 11:51,Wifi,51.67045963886659,5.042332602485965,27.084912,46864568,5.601696,9140987,11,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919160942 07-05-2019 11:52,Wifi,51.67045963886659,5.042332602485965,24.730416,34919940,9.283128,14274436,10,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919162508 07-05-2019 11:53,Wifi,51.67045963886659,5.042332602485965,30.560672,37588980,6.998904,12767355,12,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919163889 07-05-2019 11:57,Wifi,51.6705139,5.0423338,2.62512,4318992,6.117376,9578307,18,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919171548 07-05-2019 11:58,Wifi,51.6705139,5.0423338,2.618824,5327296,4.453608,3128116,19,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919173007 07-05-2019 12:06,Wifi,51.6705139,5.0423338,1.427824,1365524,6.168544,7034081,13,Eindhoven,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919188766 07-05-2019 12:08,Wifi,51.6705139,5.0423338,0.020064,36441,5.922072,9705010,13,Eindhoven,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919192282 07-05-2019 12:36,Wifi,51.6705139,5.0423338,2.224352,2186456,5.020728,7607744,20,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919244511 07-05-2019 12:37,Wifi,51.6705139,5.0423338,2.489048,4068264,5.007176,8340137,20,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919247248 07-05-2019 12:38,Wifi,51.67053017185845,5.042237304812386,1.338152,1800928,3.939856,5434459,17,Alblasserdam,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919249627 07-05-2019 12:44,Wifi,51.66972845777969,5.040934608699647,22.464056,35189540,10.056184,15589367,17,Eindhoven,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919258940 07-05-2019 12:45,Wifi,51.66972845777969,5.040934608699647,23.368536,38105264,9.3946,11649312,20,Eindhoven,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919261515 07-05-2019 12:51,Wifi,51.6699826849151,5.040848946905039,13.852256,19277748,7.187392,11592223,10,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919273409 07-05-2019 12:52,Wifi,51.67036440239726,5.042017057890992,14.102376,22894380,8.004328,11265075,11,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919274715 07-05-2019 13:11,Wifi,51.67042166831965,5.042239702136332,1.945944,1911428,6.3784,9146326,12,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919311619 07-05-2019 15:16,Wifi,51.670687,5.0425471,0.2724,286625,0.937312,1067711,12,Sint-Oedenrode,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919574203 07-05-2019 15:19,Wifi,51.670687,5.0425471,23.919432,23284684,30.08372,52303194,17,Eindhoven,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919582691 07-05-2019 15:37,Wifi,51.670687,5.0425471,0.51828,926076,1.643792,2604508,13,Alblasserdam,192.168.2.12,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4919624786 13-05-2019 17:35,Wifi,51.647948945805226,5.051848919254425,1.128288,1485288,3.205016,5373678,10,Sint-Oedenrode,192.168.2.51,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4936398909 13-05-2019 17:36,Wifi,51.647948945805226,5.051848919254425,0.658952,766343,3.405872,3917710,22,Sint-Oedenrode,192.168.2.51,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4936400888 13-05-2019 17:39,Wifi,51.647948945805226,5.051848919254425,10.197232,15144780,6.25672,9739101,11,Sint-Oedenrode,192.168.2.51,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4936408200 15-05-2019 15:23,Lte,51.67024847023469,5.042038267793699,39.3838,65683880,6.028104,9385467,30,Rotterdam,10.16.106.238,89.200.46.198,https://www.speedtest.net/my-result/a/4941723367 15-05-2019 17:21,Wifi,51.67042135882585,5.042536594077927,0.932136,1102198,5.120664,6473906,10,Eindhoven,192.168.2.58,84.84.213.226,https://www.speedtest.net/my-result/a/4942022314

Het is een hele lijst maar afijn, misschien kun je er iets mee?
Ik kon het niet via de telefoon doorsturen dus heb ik het overgenomen van een mail die ik mezelf gestuurd heb.
Doordat de monteur wifi versterkers heeft geplaatst is de verbinding overal in het huis verschillend. Op zolder lukt het helemaal niet, daar is de uitslag 0,00 ...
Met mijn Samsung tablet is de verbinding wel beter hoor maar het zou toch niet moeten kunnen dat ik een nieuwe telefoon moet gaan kopen om dit probleem op te lossen?
Ten einde raad heb ik toch maar een abonnement aangegaan met 4G zodanig dat ik dan toch ook in huis daar gebruik van maak.
Ben benieuwd wat jij of anderen hiervan zeggen/denken?
gr. Borduurmiep
Reputatie 7
Hey Boorduurmiep, uiteraard wil ik je helpen. Wat aardig dat je sorry zegt. Geen probleem, ik kan me oprecht goed in jouw situatie inleven. Niets zo irritant dan een brakke WiFi-verbinding. We gaan eens kijken hoe we het kunnen verbeteren :)

Ik leg graag hier in het topic het een en ander uit over draadloos internet, dan heb je ook een idee hoe het kan dat je verbinding niet optimaal werkt.

Het maximale zou vlgs foutstack maar liefst 222 mbps zijn....pff.... ik zou al blij zijn met 50 of 60 mbps.
De KPN-verbinding tot aan je hoofdaansluiting thuis kan tot 222 Mbit/s maximaal netwerksnelheid aan! Jouw verbinding is recentelijk naar deze hoge snelheid geüpgraded. Dat is zeer gunstig. Wat je daadwerkelijk kunt ontvangen is afhankelijk van het abonnement dat je van ons afneemt. Wanneer je een Internet en TV Basis afneemt, ontvang je standaard in het pakket 50 Mbit/s. Je kunt het verhogen door Sneller Internet pakket aan te zetten (optioneel). Hieronder focussen we ons eerst op het optimaliseren van WiFi:

Hoe werkt WiFi? Door een zogeheten: access point (KPN Experiabox) worden de (internet)gegevens via radiogolven door de ether verzonden waarna het WiFi-signaal (radiogolven) door een apparaat zoals een mobiele telefoon wordt opgepikt. De kwaliteit van die radiogolven worden beïnvloed door externe factoren, zoals; muren, gewapend beton, isolatiemateriaal en ander zendend apparatuur (modem buren). Hierdoor wordt het signaal afgebogen en/of geabsorbeerd waardoor je een slechte verbinding ervaart. Gelukkig hebben we verschillende tools om het te verbeteren, dit is soms een kwestie van proberen en goed afstemmen. De Experiabox is uitgerust volgens WiFi-standaarden met verschillende kanalen. Ieder kanaal zendt het signaal op een andere golflengte uit, als het op de ene golflengte 'druk' ik omdat die door de buren wordt gebruikt om WiFi te ontvangen is het raadzaam een ander kanaal (golflengte) te kiezen.

Zijn de metingen die je hebt uitgevoerd met je mobiele telefoon? Ik zie dat de snelheid behoorlijk fluctueert. Met de app van Wifi Analyzer - Apps op Google Play kun je achterhalen welk kanaal je de Experia Box het best kunt instellen, je meet dan precies uit welk kanaal het minste verkeer heeft. Dat kun je vervolgens doen met de Servicetool: wijzig je KPN WiFi-kanaal in een paar stappen | KPN. Kanaal 12 en 13 werken niet op elk apparaat, je kunt het beste een lager kanaal instellen.

Hebben de KPN Experia WiFi ook dezelfde netwerknaam gekregen van de monteur?
Reputatie 1
Beste Nadia,
Inderdaad fluctueert de snelheid behoorlijk. Ik heb inmiddels (ten einde raad) maar een nieuwe telefoon aangeschaft, die moet ik nog installeren. Ben benieuwd of dit nieuwere mobiel betere resultaten geeft.

Het wifi kanaal veranderen ken ik, dat heb ik op diverse kanalen geprobeerd maar staat nu op AUTO omdat ik nog steeds niet weet welk kanaal nu het beste werkt. Ik zal de aanbevolen tool eens proberen, dank voor de tip.
De diverse versterker en het modem zelf hebben allen een afzonderlijke naam en dat is best onhandig als ik met mobiel of tablet door het huis ga, dat wisselen pakt hij niet altijd meteen op en moet ik dan handmatig doen.
Voorlopig blijft het nog allemaal een behoorlijke puzzle.
fijn weekend. francy
Reputatie 7
Hey Francy, een nieuwe toestel aangeschaft? Ok, dat is wel heel radicaal. Is het nu wel in orde? An sich moet de KPN Experia WiFi de netwerknaam (SSID) van het modem overnemen, als dat niet het geval is kun je proberen de Experia WiFi een reset te geven. Het knopje 10 sec. ingedrukt houden tot alle lampjes uitgaan. Het apparaat start van opnieuw op. Controleer dan of de netwerknamen (SSID) hetzelfde zijn.

Als ook dat niet wil lukken, met onderstaande kan je vanaf een pc/laptop inloggen op de Experia WiFi en de SSID wijzigen;

Experia WiFi:
- Log in op de Experia WiFi, dit doe je door naar het ipadres te nagiveren in je webbrowser (Ga naar http://192.168.2.150)
- Voer naam en wachtwoord in (kan je vinden onderop de Experia WiFi).
- Klik op instellingen
- Klik op WiFi, netwerknaam (SSID) en wachtwoord wijzig

Laat je het hier weten wat je bevindingen zijn? 🙂
Reputatie 1
Inderdaad Nadia, Ik heb ten einde raad een nieuw mobiel aangeschaft, de Samsung A50. Deze ontvangt het wifi signaal een stuk beter en nu kom ik aan zo'n 20 mbps. Daar moet ik het dan maar mee doen.
Ook heb ik op een ander topic van het forum gelezen dat ik ipv6 moest uitvinken en ook dat gedaan. Overigens was ik al meermalen zelf op het modem geweest hoor, het nummer is trouwens 192.168.2.254.

Reset heb ik al zo dikwijls gedaan, dat helpt er niet aan. Blijkbaar staat alles toch goed ingesteld.

Wat nu, na de installatie door de monteur, heel vervelend is, is dat de verschillende versterkers allemaal een eigen aanmeldnaam hebben. Mijn mobiel past zich wel aan hoor maar dat kost steeds tijd en omdat ik op zolder werk moet ik nogal eens een keertje op en neer naar boven.

Ook de deurbel, die rechtstreeks op het modem is aangesloten, werkt nu niet meer naar behoren en ook mijn printer gaf het op na de installatie van de versterkers.
De printer dus maar weer aan de kabel een etage lager (zo blijf ik jong van het trap lopen..) en de deurbelintercom zal ik mogelijk ook een nieuwere moeten aanschaffen.

Zo zie je maar Nadia, ik had geen enkel probleem, tot voor een maand geleden, en door alle nieuwe technologische ontwikkelingen heeft me dit veel tijd, stress en ergernis gekost.
Dank voor jouw interventie, voorlopig doe ik het hier maar mee. Tenzei je nog andere opties hebt?
Vriendelijke groeten, francy
Reputatie 7
Hey @Borduurmiep, goed nieuws dat je nieuwe toestel beter WiFi-signaal ontvangt. Raar, ik zie dat er meerdere gebruikers klagen over slecht WiFi-signaal met de Huawei, deze is na een netwerk reset weer hersteld. Maar dat is nu verleden tijd voor je.

Ik heb nog wel wat ideeën over het wijzigen van de SSID, naar één netwerknaam. Wil je het volgende uitvoeren;
  • Inloggen op de Experiabox en controleren wat er bij WLAN - SSID staat?
  • Inloggen op de Experia WiFi en controleren wat er bij settings - 2,4GHz (en 5GHz) - SSID staan?
  • Zijn de netwerknamen niet hetzelfde? Pas dan op de Experiabox de netwerknaam (en/of wachtwoord) aan. Dat is wat makkelijker.

Ik zie dat je voor het opnieuw koppelen van de deurbel een nieuw topic hebt aangemaakt. Goed bezig. Hopelijk heeft een ervaringsdeskundige van onze community hier antwoord op 🙂
Reputatie 1
Hoi Nadia,
Ik heb maar even een knipsel gemaakt van de instellingen want ik durf ze niet goed te wijzigen.
De wifi geeft aan als ik van etage wissel bv DigiBear of digibear versterker of digibear beneden... dus dat schakelen is lastig want ik loop harder dan de wifi...hahahaha


Reputatie 7
Ik ben zo vrij geweest om de knipsel wat te editten, de beveiligingssleutel was zichtbaar. Als je dit voor meerdere apparaten en als online wachtwoord gebruikt bij bijvoorbeeld webshops, dan is het handig om deze te wijzigen. Better safe then sorry ;)

De wifi geeft aan als ik van etage wissel bv DigiBear of digibear versterker of digibear beneden... dus dat schakelen is lastig want ik loop harder dan de wifi...hahahaha
Dan loop je sneller dan 60 Mbit/s 😉 Sorry, foutgrapje.

Top, bedankt voor de knipsel van de Experiabox V10, zo te zien. Wil je de SSID veranderen in de naam die je ook aan de Experia WiFi hebt gegeven? Digibear versterker? Dan loopt het wat soepeler in elkaar over 🙂
Reputatie 1
sorry, snap het even niet... Ik zie in de instellingen die verschillende namen niet terug maar wel als ik bv op het mobiel of de tablet kijk bij de instellingen, dam wijzigt ie steeds... enig idee waar ik dat moet zoeken?
Reputatie 7
Kan je een prinscreens maken van de apparaten die de 'zichtbare' WiFi-netwerknamen weergeven?
Reputatie 1

Heb je hier iets aan?
Reputatie 7
Hhhhhm, misschien ligt het aan mij maar ik kan het niet lezen. Je hebt de netwerknamen wel in de lijst staan? Is het gelukt om 1 netwerknaam toe te kennen aan alle KPN Experia WiFi apparaten?
Reputatie 1
Hoi Nadia,
Inderdaad staan de netwerknamen in dit blauwe lijstje. Jammer dat je ze niet kunt lezen.
Ik heb ten overvloede het hele systeem op de Experia Box nog eens ge-reset, maar dan blijven toch de verschillende netwerken (dus ook het probleem met wifi) bestaan...
In het modem zelf kan ik die verschillende netwerknamen niet vinden, dat heeft de monteur handig verstopt vrees ik, wat een gedoe...
Reputatie 7
Had je de tip van Erik al opgevolgd?

Dat kun je dan herstellen door het volgende te doen:
Daarna zou alles weer dezelfde naam moeten hebben. Reset van het modem heb je net gedaan, zou je de Experia WiFi een reset willen geven? Ik hoop op goed nieuws 😃
Reputatie 1
Hoi Nadia,

Fijn dat je zoveel moeite wilt doen om mij te adviseren. Ik begrijp nu pas dat je de aangesloten versterkers ook kunt resetten, dat wist ik dus niet..(dom he?)
Ondertussen heb ik de nieuwste video-deurbel aangeschaft en die komen ze a.s. donderdag installeren.
Als het dan nog niet goed werkt ga ik inderdaad jouw (jullie) advies opvolgen en niet alleen de experia box maar ook de versterkers resetten zodat ze allemaal dezelfde naam hebben (daar zat het dus in..)
Dan zal het vast goed gaan.
De handleiding voor de wifi-versterkers heb ik dus gedownload en goed bewaard, dank hiervoor.
Nu zal het vast goed komen, ik hou je op de hoogte.
groetjes
francy
Reputatie 7
Hey Francy, wat eerlijk van je om aan te geven dat je er overheen hebt gelezen en de Experia WiFi nog geen reset hebt gegeven. Kan gebeuren. Het is ook zo veel informatie die we over je heen gooien. En daarnaast de handelingen om te doen, ik begrijp dat het veel is 🙂

Ik ben zeer benieuwd naar de werking van de nieuwe video deurbel. Wanneer je eraan toe komt om de netwerknamen gelijk te trekken door de reset hoor ik uiteraard graag van je! Of, als er andere vragen zijn. Dan weet je ons ook te vinden.

Reageer