Beantwoord

Wifiversterker automatisch opnieuw opstarten

Ik heb 2 Arcadyan Wifi versterkers en die werken prima. Ik zou ze graag 1x in de week automatisch opnieuw willen laten opstarten. Op Tweakers.nl las ik over een crontab, dat is een script om dit te laten gebeuren maar dit lukt mij niet.
Kan er in de volgende firmware update deze mogelijkheid ingebouwd kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 25 november 2016, 13:20

Helemaal goed @Digitall12 🙂.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat wil je precies bereiken met het opnieuw opstarten?
Soms reageert de wifi versterker niet meer en dat wil ik dan zo verhelpen.
Reputatie 7
Hoe zijn die wifi "versterkers" op de Experia Box aangesloten, bekabeld of via wifi?
Welke lampjes branden en in welke kleur als zo'n wifi "versterker" niet meer reageert?
Ik heb ook zo'n wifi "versterker" staan maar daar heb ik geen omkijken naar, dat apparaat doet het altijd.
Ik vraag me dan ook af of het wel de wifi "versterker" is die het probleem veroorzaakt.
de wifiversterkers zijn beide bedraad aangesloten en werken. de beide lampjes branden blauw. maar ik heb 1x gehad dat er boven geen internet was terwijl de beide lampjes blauw brandden! toen ik de wifiversterker had reset werkte het internet weer.
en het is niet verkeerd om in de zoveel tijd je apparatuur een reset te geven, vandaar...
Reputatie 7
Badge +23
Hallo @digitall12, welkom op het forum!

Normaal zou een reset niet nodig moeten zijn. Zoals wjb ook zegt, je hoort er geen omkijken naar te hebben. Even voor onze beeldvorming, hoe vaak heb je verbrekingen met je WiFi versterkers? Was dat die ene keer, of ook vaker?
Reputatie 7
Badge +23
Heb je nog hulp nodig van onze kant @digitall12?
Jullie bedankt! Ik ga dan zelf nog maar even snuffelen op tweakers. 😃
Reputatie 7
Badge +23
Helemaal goed @Digitall12 🙂.

Reageer