Beantwoord

wifiversterker (Teleste) is na 2 maanden kapot

• 3 juni 2018
  • 6 reacties
  • 607 keer bekeken

Na heel veel routes tot herstel doorlopen te hebben (internet en telefoon) kwamen we tot de conclusie dat de wifi ontvanger kapot is. We hebben pas 2 maanden geleden de installatie voor hdtv achter de rug.
Dit is allemaal door KPN geleverd. Via helpdesk komen we ook niet verder.
Resetten doet niks. We hebben ook nieuwe software geinstalleerd om onze tv aan de praat te krijgen maar daar lag het probleem niet. Hoe krijgen we garantie van KPN?
icon

Beste antwoord door wjb 3 juni 2018, 13:22

En dat werkt bij KPN natuurlijk helemaal niet want KPN gebruikt geen coax.Dat is niet helemaal juist, KPN levert ook MoCa adapters van Teleste (EOC-03/EOC-04) voor Internet over coax. Vergelijkbaar met de DVS adapters voor Internet via het lichtnet.
De Teleste EOC-04 lijkt een ingebouwd wifi accesspoint te hebben.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Een Teleste wifi versterker?
Nog nooit van gehoord.
Wel van de Teleste versterker voor coax verbindingen, maar dat heeft niets met wifi van doen.
Wat is het type van die Teleste?
Heb je alleen problemen met de TV ontvanger of ook met andere apparaten?
Reputatie 7
Een foto van de bewuste versterker zou wel helpen hier.

Ik kan via Google ook alleen signaalversterkers voor coax daarvan vinden. En dat werkt bij KPN natuurlijk helemaal niet want KPN gebruikt geen coax.
Reputatie 7
En dat werkt bij KPN natuurlijk helemaal niet want KPN gebruikt geen coax.Dat is niet helemaal juist, KPN levert ook MoCa adapters van Teleste (EOC-03/EOC-04) voor Internet over coax. Vergelijkbaar met de DVS adapters voor Internet via het lichtnet.
De Teleste EOC-04 lijkt een ingebouwd wifi accesspoint te hebben.
Ik ben naar een Kpnwinkel gegaan prima geholpen!
Reputatie 7
Ik ben naar een Kpnwinkel gegaan prima geholpen!Hoe hebben ze je daar kunnen helpen?
Naar mijn weten hebben ze daar geen MoCa apparatuur, wat hebben ze dan wel voor je kunnen doen?
Klopt maar op de een of andere manier lag er toch een set klaar. Waarschijnlijk een retour want t was al wel gebruikt, maar t werkte.

Reageer