Beantwoord

Wij wonen kilometers buiten een dorp maar KPN vindt het geen buitengebied

  • 5 January 2019
  • 30 reacties
  • 820 keer bekeken

Wij wonen in de polder, kilometers bij een dorp met 214 inwoners vandaan en 4 kilometer bij een dorp met een winkel vandaan. We hebben hier geen kabelaansluiting. Ons internet (ADSL) haalt max. 6 mb. We krijgen zelfs €5 p.mnd. korting van KPN omdat het internet zo traag is, maar nog steeds vindt KPN dat wij niet in het buitengebied wonen en komen wij dus niet in aanmerking voor sneller internet in het buitengebied.
Waarom neemt KPN niet de moeite om op Google Maps te checken en schepen ze je steeds af met een standaard antwoord ‘zodra sneller internet of glasvezel van KPN op jouw adres beschikbaar komt, laten we het je weten’.
Het is meer dan schandalig dat je als jarenlange trouwe klant van KPN (zowel privé als zakelijk) niet serieus wordt genomen!
icon

Beste antwoord door Monique L 30 January 2019, 08:22

Bekijk origineel

30 reacties

Hi Joran,
nog een hele praktische vraag. Je weet dat we 3 installatiepakketten hebben ontvangen. Daarbij hebben we de oude Digitennekast én een nieuw te installeren Digitennekast (nog in de doos). Dit alles moet terug naar KPN. We hebben van KPN 1 retourdoosje met -label ontvangen. Daar past al dat spul natuurlijk nooit in. Is het niet veel praktischer als we alles in 1 x in de KPN-winkel terugbrengen waar het hele SIB- een paar weken terug is begonnen? Hoe pakken we dat het best aan?
Reputatie 7
Badge +28
Ik weet het maar al te goed, nogmaals sorry daarvoor. De winkels zijn hier niet echt op berekend, hoewel ze misschien wel een uitzondering willen maken. Maar, je hoeft de retourdoos niet per se te gebruiken. Je kunt elke willekeurige doos gebruiken en adresseren aan het volgende antwoordnummer:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Wel even belangrijk de verzendbewijzen te bewaren.

Ik kan ook nog een tweetal retourdozen nasturen als dat makkelijker is, dan ontvang je die binnen twee werkdagen. Laat maar weten wat je voorkeur heeft 🙂
Beste Joran,
ik heb een doos gevonden waar alle pakjes in passen. Daarmee kan ik dus alles in 1 x versturen. Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ik niet achteraf een bericht krijg dat KPN nog spullen van mij krijgt.
Is het een idee een foto te maken van de inhoud en die als bewijs te bewaren?
Het gewicht van de zending zegt in feite ook al genoeg natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +30
Joran is deze week afwezig, vandaar dat ik reageer. Als je het op deze manier kunt doen is dat wel zo handig. Je hoeft niet per se een foto te maken, het verzendbewijs een poosje bewaren is voldoende. Ik maak er hier ook nog wel een even een notitie van. Dan zit het verder goed 🙂
Helemaal goed, doos is verstuurd. Bedankt voor je reactie. Ook Joran super bedankt voor zijn bemoeienis mét resultaat. Wij zijn er erg blij mee! .....hopen dat het in de praktijk ook echt (consequent) sneller is dan wat we hadden 🤗

Reageer