Beantwoord

Wijkcentrale Port tekort

  • 25 February 2020
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Hallo,

t-mobile kan op mijn adres met postcode 5683EX geen glasvezel aansluiten omdat er een port tekort is. Zij hebben dit drie weken geleden bij kpn gemeld en er zit geen beweging in. Ik verhuis vrijdag al en t-mobile kan niets zonder hun medewerking. Hoe lang gaat dit duren? 

Groet, Simone Verhoeven 

icon

Beste antwoord door Ward_ 25 February 2020, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Op die postcode gebruikt T-Mobile haar eigen apparatuur en dus haar eigen poorten. KPN heeft daar helaas niets mee te maken. Ik hoor de laatste tijd heel veel dat dit bij T-Mobile een probleem is op plaatsen waar ze geen gebruik maken van de KPN apparatuur. Dus alle plaatsen waar ze 1000 Mbit kunnen leveren. Dat zal vast komen doordat ze zoveel nieuwe klanten krijgen.

 

Ik ben bang dat de T-Mobile klantenservice je verkeerd heeft geïnformeerd en dat het probleem volledig bij henzelf ligt.

Hallo Ward, 

Dank je wel! Ik neem je reactie mee naar t-mobile.

Groet