Met postcodegebied 1156 (Marken) hebben we al een maand storing. Storing gaat af en aan, soms een paar dagen/weken goed, dan meerdere storingen per uur.
Meerdere adressen hebben hier uiteraard last van (anders geen wijkstoring).
Waar ik mij vreselijk aan stoor zijn de medewerkers van de helpdesk die verplicht elke keer hetzelfde protocol moeten afwerken, voordat er een volgende stap gezet kan worden.Â
De monteurs hebben al diverse malen aangegeven dat er iets niet goed is met de bedrading. Maar dit wordt niet opgelost.
Mijn vraag/verzoek/suggestie is: Geef mensen die onder een collectieve storing vallen een bepaalde code (of telefoonnummer) die ervoor zorgt dat niet het hele protocol gevolgd hoeft te worden. Elke keer krijgen we weer iemand aan de telefoon die een nieuw modem aanbiedt, een monteur stuurt, etc. We willen dat de storing opgelost wordt (gister had ik bijvoorbeeld 67 storing volgens de helpdesk).
Waarom gebeurt dat niet?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel