Beantwoord

Wijzigen afleveradres installatiepakket

  • 18 January 2021
  • 13 reacties
  • 508 keer bekeken

Beste,

 

Zojuist heb ik een internet abonnement bij jullie afgesloten per 1 februari. Het installatiepakket hiervan ontvang ik eerder. Echter woon ik voor dit moment nog op een ander adres en zou ik graag het installatiepakket op mijn huidige adres ontvangen. Kan dit nog gewijzigd worden aangezien het pakket nog niet verzonden is?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 January 2021, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stan_24, welkom op het forum!
Dat moet wel kunnen!
Als het al op de post is wordt het net als elk ander PostNL pakketje bij de buren bezorgd, naar een servicepunt gebracht of retour gestuurd (waarna we een ander adres kunnen kiezen).
Als het nog niet op de post is kunnen we dit nog aanpassen! (de snelste manier is via 0800-0402)

Hey Thomas,

 

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Top! @Stan_24, ik heb het adres aangepast, je krijgt het pakket nu bezorgd op het adres uit je profiel. Dit zal  ongeveer een week voor de leverdatum van je abonnement gebeuren. Je krijgt hier tegen die tijd nog bericht en een postnl track en trace code over!

Goedenavond, heb vandaag internet besteld bij KPN, maar ik moet het installatiepakket naar mijn oude adres gestuurd krijgen, is dat mogenlijk. Kan iemand dat voor mij wijzigen?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @DominiRules, excuses voor de wat late reactie. Is het inmiddels geregeld? Je kunt bellen met 0800-0402 om het bezorgadres aan te laten passen.

Goedemorgen, ja ik heb de klantenservice gebeld, alleen er wordt gezegt dat het afleveradres van de installatiepakket nu niet aangepast kan worden.

missschien wel kort voor de opleverdatum. 
kunt u misschien iets betekenen?

Reputatie 7
Badge +25

Goedemorgen, ja ik heb de klantenservice gebeld, alleen er wordt gezegt dat het afleveradres van de installatiepakket nu niet aangepast kan worden.

missschien wel kort voor de opleverdatum. 
kunt u misschien iets betekenen?

Ligt allemaal aan de status van de bestelling, maar ik wil het graag voor je checken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Yess ik heb mijn profiel aangevuld.

 

onder het kopje “opmerkingen” staat het afleveradres waar ik het graag bezorgt zou willen hebben.

 

BvD

Reputatie 7
Badge +25

Yess ik heb mijn profiel aangevuld.

 

onder het kopje “opmerkingen” staat het afleveradres waar ik het graag bezorgt zou willen hebben.

 

BvD

@DominiRules Logistiek was nog niet aangestuurd, dus ik heb het nog kunnen wijzigen. :) Komt goed!

Geweldig super bedankt!

Beste, @Paul_ zojuist heb ik KPN internet besteld Ik zou graag het installatie pakket op mijn oude adres bezorgd willen hebben. Kun je dat in orde maken? 
de gegevens staan in mijn profiel onder het kopje “modem”. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ilse_1, ik heb het adres aangepast!

Hoi @Thomas , ik heb ook zojuist KPN internet besteld en zou graag het installatiepakket op het oude adres ontvangen als dat mogelijk is. De gegevens hiervan staan in mijn profiel ingevuld.

Alvast bedankt!