Beantwoord

wijzigen alles-in-1- thuis standaard

  • 15 April 2019
  • 8 reacties
  • 723 keer bekeken

Ik heb geprobeerd via "mijn KPN" het alles-in-1 thuis standaard te wijzigen in een internet +TV abonnement.
(incl Ziggosport, handhaving vaste telefoonnummer (eindigend op 99), maar ZONDER Spotify).
Ik ontvang echter geen bevestigingsmail. Ook in mijn KPN is deze wijziging niet zichtbaar.

Kunt u dit controleren en deze wijiziging bevestigen ?

Tevens het verzoek mijn 2e vaste telefoonnummer (eindigend op 83) te laten vervallen.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Joran 24 April 2019, 10:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @jdv54, het lijkt inderdaad niet gelukt. Vreemd! Ik ga het voor je aanpassen. Kun je ter verificatie je profiel aanvullen met jouw klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? Dat laatste mag in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Alle vakjes met privé er achter zijn alleen door jou en ons inzichtelijk. Kun je een reactie plaatsen zodra dat is gebeurd?

Voor het overzicht zal dit de wijziging worden (links huidig pakket, rechts nieuw pakket), is dat in orde?



Paar dingen om rekening mee te houden:
  • Een vast telefoonnummer kost € 1 per maand bij de nieuwe abonnementen. Je bespaart wel € 2,50 door het vervallen van het 2e nummer
  • Er komen prijswijzigingen aan waardoor het nieuwe abonnement per 1 juni € 1 meer kost per maand: Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019 | KPN Community
  • Door de wijziging gaat een nieuw jaarcontract in. Na dit jaar is het abonnement weer maandelijks opzegbaar
  • Na de actieperiode (inclusief de prijsverhoging) betaal je € 70,99 per maand. € 78,49 wanneer de Ziggo Sport actieperiode is afgelopen. Het huidige abonnement zal inclusief prijsverhoging en zonder Ziggo Sport € 89,99 kosten, dus je bespaart € 11,50 per maand.
Hallo Joran.

Ik heb het profiel aangevuld.

Wijzing zoals hierboven aangegeven is zo in orde. Graag nog even attentie dat
het vaste telefoonnummer dat eindigt op 99 moet blijven bestaan. Het extra telefoonnnummer eindigend op 83 kan komen te vervallen.

Dank hiervoor.
Reputatie 7
Badge +28
Top, wordt bij dezen geregeld. Je ontvangt binnen een paar minuten een bevestiging per mail, lees die nog even goed door. Op 24-4 wordt het abonnement omgezet.

Iets wat verwarrend kan zijn is de melding over de TV-ontvanger. In de bevestiging staat dat "1x TV-ontvanger" is verwijderd en "1x TV-ontvanger Gratis" is toegevoegd. Dat komt omdat bij het nieuwe abonnement de 2e TV-ontvanger is inbegrepen in de prijs. Omdat je al de nieuwste TV-ontvangers gebruikt wordt er niets verstuurd en hoeft er niets te worden teruggestuurd. Verder wordt het nummer eindigend op 83 verwijderd en wordt Spotify automatisch omgezet naar Spotify Free.

Als je nog vragen hebt over de bevestiging, laat het vooral weten!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @jdv54, het nieuwe abonnement is vanaf vandaag actief! We hebben door jou, en een paar andere meldingen, ontdekt dat er een probleem zit in MijnKPN. We werken aan een oplossing. Als je in de toekomst nog eens ergens hulp bij nodig hebt weet je ons te vinden 🙂
Hallo @Joran ,

Het is gelukt. Abonnement is gewijzigd.

Dank hiervoor.
Hallo @Joran

Ik krijg nu de eerste factuur na de wijziging en hierin is de hierboven aangegeven eerste drie maanden korting van € 12,50 (abonnementskorting) + € 7,50 (Ziggopsport) niet verwerkt. Wil je hier nog even naar kijken ?

Met dank.
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat je het meldt! Ik kan niet verklaren waarom de kortingen niet zijn meegenomen, die staan netjes in de administratie. Ik heb onze factuurafdeling aangestuurd om te controleren wat er mis gaat en te herstellen waar nodig. Het kan een paar werkdagen duren voor dit is verwerkt, ik kom er na het weekend op terug. We gaan dit weer rechtzetten.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben er nog mee bezig @jdv55. De aansturing van onze factuurafdeling bleek verkeerd te zijn gegaan, daar kom ik nu pas achter. Een nieuwe melding is aangemaakt. Ik vermoed dat de aankomende factuur sowieso met terugwerkende kracht de kortingen bevat maar zou het wel graag zeker willen weten. Ik controleer het maandag opnieuw.

Reageer