Beantwoord

Wijzigen Incasso datum OPLOSSING WIN-WIN

• 4 september 2017
  • 2 reacties
  • 545 keer bekeken

Hallo KPN,
Ik lees van vele dat ze graag de incasso datum willen wijzigen.
Dit kan echter niet (zojuist met Sandra op de chat, zelfde informatie gekregen).

Veel reacties zijn dan ook: Je moet discipline hebben en je hebt toch altijd wel wat geld op je rekening?
Ik vind dat niemand kan kijken in elkaars (digitale) portemonnee. Ikzelf bijvoorbeeld heb een aparte rekening en heb graag dat alles NA mijn salaris wordt afgeschreven, zodat ik direct weet wat ik overhoud.

Anyways ik heb de WIN-WIN oplossing voor klant en KPN.

Vele mensen willen ZELF een datum voor het afschrift. Als voorwaarde zou KPN kunnen stelen dat de klant online het bedrag 5-30 dagen EERDER kan instellen. Daarmee heeft KPN het geld eerder op hun rekening (dus vermogen, rente omzet) en zijn de klanten blij, want het is op hun datum afgeschreven..
Dat de klant het dan 15 dagen eerder kwijt is, is de keerzijde, maar daarmee houden ze wel financiële controle.

WIN-WIN dus.

Graag zou ik gebruik maken van zo'n optie.
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 september 2017, 16:57

Hoi Maarten, welkom. Mooi om te zien dat je met KPN meedenkt. 🙂 Ik denk dat je het nu specifiek over de vaste (internet)diensten hebt? Voor mobiele abonnement kunnen we wel de incassodatum aanpassen namelijk. Bij de vaste diensten Kan dat helaas (nog) niet. Ik hoop wel dat dit gaat komen maar ik heb daar nog niets over gehoord helaas. Dus wat jij aangeeft zal niet op korte termijn komen in ieder geval. Je kan wel eenmalig een factuur uitstellen. En hier lees je meer over het proces. Niet een structurele oplossing maar misschien heb je wat aan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Leuke typefout van je :

"KPN kunnen stelen"

😀 🤣 😋
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Maarten, welkom. Mooi om te zien dat je met KPN meedenkt. 🙂 Ik denk dat je het nu specifiek over de vaste (internet)diensten hebt? Voor mobiele abonnement kunnen we wel de incassodatum aanpassen namelijk. Bij de vaste diensten Kan dat helaas (nog) niet. Ik hoop wel dat dit gaat komen maar ik heb daar nog niets over gehoord helaas. Dus wat jij aangeeft zal niet op korte termijn komen in ieder geval. Je kan wel eenmalig een factuur uitstellen. En hier lees je meer over het proces. Niet een structurele oplossing maar misschien heb je wat aan.

Reageer