Beantwoord

Wijzigen installatiemoment

  • 30 August 2019
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,

Ik heb aangevinkt dat er een monteur langs moest komen maar die komt dan meteen 6 dagen later en dan ben ik niet thuis vanwege school. Ik vroeg mij af of ik dit ook kan veranderen ergens naar zelf installeren zodat he toch weer naar de officiele aansluitdatum word gezet. En als ik daarvoor moet bellen waar kan ik het nummer vinden van de klantenservice.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 August 2019, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Esiemee, welkom! Je kunt er zeker voor kiezen om het alsnog zelf aan te sluiten. Dat kan je gewoon doen wanneer je pakket geleverd wordt. In de brief die erbij zit, zal staan wanneer je daadwerkelijk aangesloten wordt. Ook heb je als het goed is een mail gekregen met informatie over je bestelling. Daar zit ook een knop naar de online omgeving, waar je de monteur kan annuleren en/of wijzigen.

Mocht je er niet uitkomen, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, ben je voldoende geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Hoii,

Het duurde even met reageren. Maar heel erg bedankt ik hoop als ik het ontvang dat ik dat indd kan aanpassen anders hoort u nog van mij. Erg bedankt k weet waar ik moet zoeken nu.
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem en graag gedaan! Als je, nu of later, nog vragen hebt, weet je ons te vinden 🙂.
Ik heb het pakket inmiddels ontvangen maar nou kan ik nog nergens vinden waar ik het zelf kan installeren om de monteur af te zeggen zou u mjj daarmee kunnen helpen en hoe werkt het met zodra ik het aangesloten heb heb ik dan meteen internet en tv of gaat dat dus pas later in ik had het voor de 5e aangevraagd maar omdat er eeb monteur kwam zou die het de 11e aansluiten. Ik hoop dat het er eerder is maar ik ben benieuwd wat jullie voor me kunt betekenen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb je gegevens er even bij gehaald en zie dat er op dit moment nog geen monteur is ingeboekt. Je kunt het dus inderdaad zelf installeren. Ik begrijp inmiddels ook jouw verwarring: de datum die in de brief wordt genoemd (11 september tussen 14 en 20 uur) is de datum waarop de lijn actief wordt. Het is niet de tijdstip van de monteursafspraak. Je kunt dus in principe alles al neerzetten zoals je wilt. Wij activeren de lijn op de 11e. Je krijgt hier een sms'je van en dan kan je de Experiabox aansluiten en werkt alles.

Het enige slechte nieuws in dit geval, is dat het dus niet eerder aangesloten gaat worden. Je zult de 11e even af moeten wachten! Als er nog vragen zijn rondom het installeren, laat het gerust weten.