Vraag

wijzigen niet mogelijk

  • 22 November 2020
  • 31 reacties
  • 409 keer bekeken

Kan al 2 weken niet meer wijzigen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Wat wil je wijzigen in je abonnement en krijg je ook een melding als je iets wilt wijzigen

Ik wil een wijziging in Internet ik heb sinds 2 weken glasvezel 

En dan staat er in de blauwe balk wijzigen niet mogelijk 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Hwau28.

Wat gek dat het niet lukt om iets te wijzigen. Het zou kunnen dat de omzetting naar glasvezel administratief gezien nog niet helemaal is afgerond. Dit wordt ook gezien als een wijziging en er kan maar één wijziging tegelijk openstaan.

Is het inmiddels al gelukt of nog steeds niet? Wat had je precies willen wijzigen?

hallo Jose ik wou mijn internet snelheid wijzigen 

in het tv menu bij zenderpakketten staat " in behandeling dit kan 10 minuten duren “ maar het staat er al een week dus hier kan ik ook niet wijzigen 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Hwau28!

Bedankt voor je toelichting. Zou je jouw gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Hwau28,

Excuus voor mijn late reactie. Ik had geen seintje van je gekregen dat je jouw gegevens in je profiel had ingevuld, dus had ik niet gezien dat ik al voor je kon kijken. Ik zie dat je de Extra Snelheid 200/20 Mbit/s uit hebt gezet. Volgens mijn gegevens zal dit morgen (4 december) verwerkt moeten worden. Zodra dit verwerkt is, kun je eventuele andere wijzigingen doorvoeren. :relaxed:

Het is nog steeds niet verholpen kan nog steeds niet wijzigingen 

En ook niet met het tv menu 

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben gelijk even voor je gaan kijken, @Hwau28! Ik zie dat de plandatum is verschoven naar morgen, 8 december. De reden dat dit is verschoven is blijkbaar omdat er een monteur ingepland moest worden, wat nog niet was gebeurd. Ik heb daarom gelijk een monteur ingepland, de eerste optie was voor morgen 8 december tussen 15.00 - 17.00 uur. Ik hoop dat dit voor jou uitkomt. Anders kun je het beste even met ons bellen om de afspraak te verplaatsen naar een voor jou beter moment. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken via 0800 0402.

Morgen is goed er is iemand thuis 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Gelukkig! Houd me op de hoogte. :relaxed:

Gisteren  8 dec de KPN monteur geweest kon er niks aan doen hij heeft gebeld met KPN er moest een reset worden uitgevoerd om het probleem op te lossen en dan zou het vandaag 9 dec.  weer moeten werken helaas kan nog steeds niet wijzigen in "mijn KPN” in het tv menu staat bij ophalen zender paketten er is iets fout gegaan we kunnen geen zenderpaketten ophalen

ik zou het fijn vinden als het opgelost wordt duurt nu al 4 weken 

misschien heeft het iets te maken met omzetten naar glasvezel

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat is heel vreemd, @Hwau28. Mijn excuses voor het ongemak, er lijkt hier iets niet helemaal goed te gaan. Ik heb nu een ticket aangemaakt voor de technische dienst, zij zullen binnen 3 à 4 werkdagen contact met jou opnemen. Ik hoop dat het op deze manier gauw wordt opgelost!

oke dank je ik wacht af 

Goedenavond  sinds vanavond krijg ik de foutmelding STB-ufa-03-beperkete modus 

tv-ontvanger meerdere malen opnieuw opgestart maar helpt niets 

ik denk dat de tv-ontvanger aan vervaging toe is hij staat nu in de beperkte modus en kan nu helemaal niets meer als het kan voor het weekend oplossen vrijdag de hele dag thuis 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Hwau28, er was gisteren helaas een storing betreffende interactieve tv waardoor je deze foutmelding kon krijgen. Dit is gelukkig ook weer opgelost en zou nu niet meer moeten voorkomen. Het staat dus los van jouw andere problemen. Je wordt volgende week gebeld door de technische dienst!

Oké bedankt 

Goedeavond vandaad een mail gehad van KPN dat mijn tv memu geupdaate is ivm trage tv-menu,

dit was helemaal niet het probleem 

in het tv menu bij zenderpakketten staat " in behandeling dit kan 10 minuten duren “  dit duurt nu al een paar maanden, ik kan nog steeds niets wijzigigen in het tv menu. dit is allemaal gekomen na het omzettten naar het glacvezel 

graag een oplossing dit duurt nu wel erg lang 

Reputatie 7
Badge +10

@Hwau28  Je hebt helemaal niets gehoord naar aanleiding van het ticket dat ik voor de technische dienst heb aangemaakt? Dat is niet netjes, waarvoor mijn excuses! Ik heb het betreffende team nu een mail gestuurd met het verzoek dit zo gauw mogelijk op te pakken. Ik ga het voor je in de gaten houden, zodra ik nieuws voor je heb laat ik dat weten.

ik wacht af

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Hwau28, ik heb terugkoppeling voor je.

Het goede nieuws is dat het nu wordt opgepakt door het juiste team! Het vervelende nieuws is echter dat deze afdeling het ontzettend druk heeft en daarom de verwachting is dat het maximaal 3 weken kan duren voordat het is opgelost. :disappointed_relieved: Ik snap dat je al lang wacht op een oplossing en dat dit ontzettend onhandig is, ik hoop dan ook dat je het geduld nog kunt opbrengen. Zodra het is opgepakt, zal er ook contact met jou worden opgenomen voor verdere afhandeling.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

oke ik wacht af bedankt voor je reactie 

IK heb op 9 nov mijn internet snelheid verlaagt dit is per mail bevestigd door Kpn

in de factuur van februari is het bedrag tot op heden niet aangepast 

ik kan zelf niets wijzigen zie bovenstaande 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Hwau28!

Ik ben even gaan kijken en volgens mij zou het je inmiddels moeten lukken om zelf je abonnement te wijzigen. Ik zie geen openstaande order meer staan namelijk! Zou je eens willen kijken of het je nu zelf lukt?

Ik heb het opnieuw gewijzigd maar dit had ik ook in november al gedaan dit is ook per mail bevestigd moet ik nu opnieuw wachten voor het gewijzigd wordt? En wordt  januari en februari verrekend.?

Hoor graag hoe dit wordt opgelost