Beantwoord

Wijziging abonnement

  • 8 November 2019
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Badge

Ik heb 19 okt. 2019 via MijnKPN mijn oude abo Internet+bellen glasvezel instap (50Mb) omgezet naar Hussel Internet 200Mb + vast telefoonnummer.
Per e-mail overeenkomst teruggestuurd gekregen met als producten:

  • Hussel Internet 200Mb/s
  • Vast telefoonnummer
  • Bellen Onbeperkt Nederland

Echter als opmerking: wij verwachten de volgende maximale internetsnelheden op uw adres: 100Mb/s (zowel up- als download), terwijl de postcodecheck max. 500Mb/s aangeeft.
De up/downloadsnelheden zijn wel iets verhoogd (+/- 70Mb/s).
In MijnKPN wordt nog steeds het oude abonnement getoond en ik kan geen wijzigingen meer doorvoeren.
KPN, wat is hier aan de hand????.  Moet ik straks betalen voor 200Mb/s, terwijl ik nog geen 100 Mb/s krijg?

icon

Beste antwoord door Appie45 2 December 2019, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Appie, welkom op het forum. 

Jij hebt glasvezel dus 200 Mbps zal geen probleem zijn. Ik zie echter wel dat er een aanpassing plaat moet vinden zodat je de max van 500 kunt halen, jouw verbinding heeft een cap van 100Mbps op dit moment. Dit duurt nog eventjes. Ik zie dat dat de leverdatum op 21 november staat in gepland, dat is ook de reden waarom je nu nog het oude pakket ziet. Je gaat ook vanaf dan pas betalen voor je nieuwe pakket. Nog even geduld dus en uiteraard mijn excuses voor deze onduidelijkheid. 

Badge

Alex_P,

Bedankt voor je reactie. Ik wacht 21 november af.

Reputatie 7
Badge +24

Appie, is het inmiddels gelukt?

Badge

Alex_p,

Ja, de wijziging is uitgevoerd. Snelheid is verhoogd (bijna 100 Mb/s). Probleem is nu waarschijnlijk

de ethernetkabel (slechte kwaliteit) naar mijn PC. Dit moet ik nog even uitzoeken.

Reputatie 7
Badge +24

Alex_p,

Ja, de wijziging is uitgevoerd. Snelheid is verhoogd (bijna 100 Mb/s). Probleem is nu waarschijnlijk

de ethernetkabel (slechte kwaliteit) naar mijn PC. Dit moet ik nog even uitzoeken.

Tot nu toe fijn om te lezen, laat maar weten of de kabel de boosdoener is/was.Â