Beantwoord

Wijziging abonnement

  • 22 January 2020
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb afgelopen weekend mijn abonnement gewijzigd i.v.m. het stopzetten van Internet Buitengebied onder mijn huidig abonnement. Ik heb gekozen voor KPN Hussel, maar geen enkel bericht gekregen over mijn wijziging. Wel ontving ik vandaag een nieuw 4G-modem, maar voor de rest nog steeds geen enkel bericht. Krijg ik nog bericht, en wanneer kan ik mijn Experiabox versie 10 verwachten?

icon

Beste antwoord door MdW 29 January 2020, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi M, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Reputatie 1

Profiel is bijgewerkt!

Reputatie 1

Vandaag alles ontvangen, topic mag afgesloten/verwijderd worden!

Reputatie 7
Badge +24

Top. Fijn om te horen.Â