Beantwoord

Wijziging abonnement niet doorgevoerd.

  • 7 November 2019
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik heb op 09-10-2019 jongstleden via MijnKPN een abonnementswijziging aangevraagd. Namelijk van Internet en TV basis 100mbps naar Hussel internet 200mbps en Interactieve TV met een TV-ontvanger. Tot op heden (07-11-2019) is deze wijziging niet doorgevoerd. Ook heb ik een brief (dagtekening 16-10-2019) met retourdoos ontvangen, met het verzoek de huidige TV-ontvanger op te sturen. Dat heb ik niet gedaan, omdat ik in het forum heb gelezen dat deze retourdoos onterecht is verzonden. Kan een webcare medewerker nagaan wat er met mijn aanvraag is gebeurd? Ik heb al een keer de klantenservice gebeld, die meldde dat de aanvraag was vastgelopen, en dat ze er naar zouden kijken... Tot nu toe nog geen resultaat, het abonnement is niet gewijzigd.

mvg, Frank

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 November 2019, 15:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Varaantje Welkom hier op het KPN Forum. Handig ook dat je je gegevens direct hebt ingevuld op je Forum Profiel. Ik ben bang dat ik dit probleem al eens eerder heb gezien, de afgelopen tijd. Je order is vastgelopen in een achterliggend systeem. Het is in behandeling bij een achterliggende afdeling, die er alles aan doet om het weer vlot te trekken. Het gaat goed komen, maar het kan nog wel even duren. 

Reputatie 1

Hoi @Bart_ , bedankt voor de terugkoppeling, ik hoop dat het zo spoedig mogelijk in orde wordt gemaakt. Mocht er nog iets bijzonders zijn, dan verneem ik het wel:relaxed:

 

Groetjes

Reputatie 1

Hoi, daar ben ik weer. Mijn abonnement is nog steeds niet gewijzigd (23-11-2019). Ik kan me wel aanmelden in mijnKPN, maar alle opties om maar ook iets te wijzigen zijn geblokkeerd. Ik krijg steeds te zien dat “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk”.. Heb je al enig inzicht wanneer dat dit wat vreemde probleem is opgelost? Gaat wel lang duren zo…

mvg,

Reputatie 1

Hoi, nog een aanvulling: Sinds 23-11-2019 werkt KPN Fon niet meer. Account is geblokkeerd. In mijn modem staat Public wifi ingeschakeld. Ik heb het Fon wachtwoord gewijzigd, maar account blijft geblokkeerd. Wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen?

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Varaantje  Welkom terug en mijn oprechte excuses dat het zo lang duurt. Ik heb zonet overleg gehad met een collega, die naar je situatie heeft gekeken. Hij gaf aan dat de oorzaak van het probleem gelukkig is gevonden. Dit is nu hersteld en hij heeft je order opnieuw ingepland. Dat is op 6 december aanstaande. We hebben geprobeerd om dit naar voren te halen, maar dat bleek niet mogelijk. Het duurt dus erg lang, tot mijn spijt, maar het is nu wel verholpen. 

Je probleem met FON staat hier overigens los van. We hebben meerdere klanten gezien die dit bij ons aankaarten en we hebben het in onderzoek. 

Reputatie 1

Hallo @Bart_ Bedankt voor het antwoord. Nu hoop ik inderdaad dat de wijziging op 6 december ingaat, heb het ook bevestigd gekregen middels een sms.:relaxed:

Ik heb ook gezien dat het FON-probleem door meer klanten is gemeld, sta dus niet alleen. Het is goed dat er een onderzoek is ingesteld naar de oorzaak van de blokkade.

Met vriendelijke groet,

Reputatie 1

Hit @Bart_ De abonnementswijziging is gerealiseerd, de snelheid is ruim verdubbeld, ik weer blij.

 

Ook het FON-probleem is opgelost.

 

mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Varaantje Dat is goed nieuws. Mooi om te horen. Geniet van de mooie snelheid!

Reageer