Beantwoord

Wijziging internet abonnement annuleren

  • 26 November 2019
  • 6 reacties
  • 210 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb begin november een aanbod van jullie gekregen om mijn internetabonnement voor thuis te verlengen. Ik ben daarmee akkoord gegaan onder voorwaarde dat ik 14 dagen bedenktijd heb nadat deze overeenkomst in gaat. Ik heb de afspraak netjes via de mail ontvangen waarin staat dat deze 18 november ingaat en ik daarna 14 dagen bedenktijd heb (zie bijlage). 

Al met al ben ik zeer te spreken over jullie service, echter belde ik vandaag met een collega en die zei dat ze de overeenkomst niet kan annuleren. Ze kon verder niets voor me betekenen en verwees me naar de website. Zeer vervelend natuurlijk en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

klantnummer: *

telnummer: *

alvast bedankt!

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 3 December 2019, 21:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Kadirkara10, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het zo met KPN Hussel dat je overgaat op een geheel nieuw pakket, en wanneer dit eenmaal is ingegaan kunnen we dit technische gezien niet weer terug omzetten naar het pakket dat je eerder had.. Kan je aangeven wat de reden is dat je het nu toch wil annuleren? Is de snelheid niet wat je verwacht had, of is er iets anders aan de hand?

Goedenavond @Kadirkara10, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het zo met KPN Hussel dat je overgaat op een geheel nieuw pakket, en wanneer dit eenmaal is ingegaan kunnen we dit technische gezien niet weer terug omzetten naar het pakket dat je eerder had.. Kan je aangeven wat de reden is dat je het nu toch wil annuleren? Is de snelheid niet wat je verwacht had, of is er iets anders aan de hand?

Hi Susan,

 

bedankt voor je antwoord! Ik heb een beter aanbod elders gekregen met hoger snelheid(100mb/s) en omgerekend voor 100€ minder per jaar. Dus daarom wil ik mijn overeenkomst met KPN beëindigen. En overstappen naar een andere leverancier. 

 

Heb je jullie mail kunnen lezend? Of is deze niet leesbaar? Ik ben uitgegaan van de bedenktijd die hierin staat. Ik ga er dan van uit dat dat geen probleem is… Maar ik word nu verrast met dit verhaal.

 

Ik hoor graag hoe we dit kunnen oplossen

 

gr

 

Reputatie 7
Badge +21

@Kadirkara10, zeker heb ik de mail kunnen lezen en geef ik toe dat we hierin fout zitten. Maar ook dat het systeemtechnisch niet mogelijk is om terug te gaan naar een oude propositie. Om te kijken of je het alsnog kan opzeggen kan ik een klacht voor je indienen. Dit kan je trouwens zelf ook online doen, maar ik hoor graag of ik dit voor je in orde kan maken. De klachtenafdeling gaat dan kijken hoe ze je hierin tegemoet kunnen komen en of opzeggen dus mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +21

@Kadirkara10, ik hoor graag of ik nog een klacht voor je moet indienen of dat je dit inmiddels zelf online hebt gedaan!

@Kadirkara10, ik hoor graag of ik nog een klacht voor je moet indienen of dat je dit inmiddels zelf online hebt gedaan!

Het is opgelast! Bedankt voor de goede service!

Reputatie 7
Badge +21

@Kadirkara10, heel fijn om te horen! En mocht je ons in de toekomst nog nodig hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer