Beantwoord

Wijziging wordt niet verwerkt

  • 17 April 2019
  • 8 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer mijn alles-in-1 standaard abonnement om te zetten naar Internet en TV. Ik heb dit nu 2 keer via de mijn kpn app geprobeerd en 1 keer via mijn kpn website. Ik heb één keer een bevestigingsmail gekregen en 2 keer niet. Als ik een dag daarna in mijn kpn kijk staat het abonnement weer op alles-in-1 standaard. Zou een kpn medewerker kunnen controleren wat er verkeerd gaat?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 April 2019, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Ruudga, wat gek dat het niet lukt! Ik ben wel benieuwd naar de bevestigingsmail, kan je daar eens een screenshot van plaatsen? Op dit moment zie ik inderdaad dat je Alles-in-1 Standaard hebt. Ik kan je omzetten naar Internet+TV. Wil je je Spotify Premium en je vaste telefoonnummer ook behouden? Je komt dan onder de streep uit op 71,49 euro. Laat je het me weten of dat oké is? Dan pas ik het voor je aan.
Reputatie 1
Helaas heb ik de mail niet meer, alleen een screenshot uit de mijn kpn app. Ik wil spotify en de vaste lijn niet behouden, die mogen weg. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +30
Als het goed is, is het dan bij dezen verwerkt! Je krijgt er nog een bevestigingsmail over. Controleer deze goed. Mocht er iets niet juist zijn, laat je het me even weten?
Reputatie 1
Hallo Marcia,

Ik heb bericht ontvangen dat de wijziging verwerkt is, bedankt.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem.

Zowel via app als online geprobeerd e.e.a. om te zetten naar internet en tv (met behoud van telefoon) en vervallen van Spotify.
Een keer of 5 geprobeerd afgelopen week.
Wel telkens Bevestigingsscherm dat het binnen enkele minuten aanpast zal zijn, maar na dag nog geen verschil.
Verder geen bevestigingsmail gehad.

Gr. Pascal
Reputatie 7
Badge +30
Ha @pascalbr, wat vreemd! Ik wil het ook voor jou wijzigen, maar ga intern ook even navraag doen wat er aan de hand is. Wil je nog wel ter verificatie je klantnummer in je forumprofiel zetten? Als je even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, ga ik het voor je wijzigen.
Reputatie 1
Hoi Marcia.

Hij staat nu in het profiel.

Gr. Pascal
Reputatie 7
Badge +30
Top, bij dezen voor je aangevraagd. Ik verwacht dat het op 3 mei gereed is, er moet wellicht iets technisch aangepast worden aan je abonnement. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?