News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

Reputatie 1
Dank je, slechte zaak van kpn, overweeg nu sterk om toch maar naar ziggo over te stappen
Reputatie 7
Badge +22
Dank je, slechte zaak van kpn, overweeg nu sterk om toch maar naar ziggo over te stappen
Op zich is dat jou keus dat je over gaat stappen, denk alleen dat dit ook bij andere providers gaat gebeuren.
Disney BV vraagt een behoorlijk bedrag aan KPN om hun zenders bij KPN te houden. En KPN wilt niet nog meer geld vragen van consumenten. Zouden ze dat wel doen, dan is je TV abonnement niet meer te betalen.

Ziggo heeft nog die contract bij ze, maar loop die ook af, dan vraagt Disney BV daar ook weer meer geld voor.
Reputatie 7
Badge +22
Hoezo worden Fox, National Geographic en 24kitchen verwijderd?
Omdat Disney erg veel geld vragen aan KPN, (doorgiftevergoeding) en dat wilt KPN niet doen, anders betaal je erg veel voor je abonnement. Want dan zal KPN dit weer moeten doorberekenen aan de klant.

En dit zal later ook bij andere providers gebeuren als de contract verloopt van Disney BV.
Reputatie 6
Badge +3

Hoezo worden Fox, National Geographic en 24kitchen verwijderd?Omdat Disney erg veel geld vragen aan KPN, (doorgiftevergoeding) en dat wilt KPN niet doen, anders betaal je erg veel voor je abonnement. Want dan zal KPN dit weer moeten doorberekenen aan de klant.

En dit zal later ook bij andere providers gebeuren als de contract verloopt van Disney BV.

Fox, National Geo, 24 keuken zitten bij disney? Dacht dat disney in teken/kinderfilms deed
Reputatie 1
We wachten af, hoe goed ik kpn ook vindt als provider, uiteindelijk gaat het om het zenderpakket. Biedt het dan aan als extra pakket.
We wachten af, hoe goed ik kpn ook vindt als provider, uiteindelijk gaat het om het zenderpakket. Biedt het dan aan als extra pakket.
Ook dan moeten beide partijen het over de vergoeding eens worden.
Reputatie 1
NatGeo Wild, National Geographic en 24-Kitchen uit het pakket? Dan ben ik weg bij KPN!
Leukste zenders uit het pakket halen en gelijk de prijs verhogen met €4,- per maand. Kan niet waar zijn!

PS: ik begrijp dat het bericht van KPN wellicht voorbarig is omdat de onderhandelingen met Fox nog lopen. Geen onderhandelingen voeren over de rug van je klanten, KPN!
Reputatie 7
Badge +22
Waarom wordt er toch iedere keer gezegd van: Dan ga ik weg bij KPN! Andere providers zijn straks ook de klos als het contract afloopt bij Disney BV. Dan gaan zendaar ook een hogere doorgifte vergoeding vragen.
Reputatie 1
Omdat we geen keuze hebben
Waarom wordt er toch iedere keer gezegd van: Dan ga ik weg bij KPN! Andere providers zijn straks ook de klos als het contract afloopt bij Disney BV. Dan gaan zendaar ook een hogere doorgifte vergoeding vragen.
Dat is maar de vraag of dat echt zo is zonder openheid vanuit KPN. Switchen heeft denk ik weinig zin maar ik snap het sentiment zeker.

@Broekh002 keuze is er altijd genoeg andere kook programma's en discovery heeft een vergelijkbaar aanbod zoals national geographic.
Hoi Allemaal,

Nee weggaan doe ik niet.
Dik tevreden over KPN (glasvezel)😎

Wat er na de voetbalcompetitie wel verdwijnt uit mijn pakket is de Eredivisie.
Gewoon weer met het bord op schoot naar Studiosport kijken.😉
Reputatie 7
Badge +22
Dat is maar de vraag of dat echt zo is zonder openheid vanuit KPN.
Daar ben ik het mee eens, waarom KPN hierzo geheimzinnig over doen vind ik echt niet kunnen. Ze denken dat we misschien dom zijn, maar dat zijn we zeker niet.
Switchen heeft denk ik weinig zin maar ik snap het sentiment zeker.
Ja dat heeft weinig zin, ik snap het ook wel, maar ik denk dat ze verder moeten denken. Straks gebeurd het bij Ziggo ook, en dan zeggen ze weer: "Dan gaan we bij Ziggo weg, of bij wie dan ook." De zenders hebben gewoon erg veel macht. Ze moeten blij wezen dat we ze in de TV-aanbod willen doen, maar tegenwoordig denken zenders alleen maar in geld.

OFFTOPIC: Britt Dekker krijgt van John de Mol een paard van € 400.000,- als ze een paar programma's maakt voor SBS6. Dus geen salaris, hoe dom ben je dan? BLOND! 😂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Allemaal,

Nee weggaan doe ik niet.
Dik tevreden over KPN (glasvezel)😎


Wat er na de voetbalcompetitie wel verdwijnt uit mijn pakket is de Eredivisie.
Gewoon weer met het bord op schoot naar Studiosport kijken.😉

@genetic ben je KPN Compleet? Dan kun je maandelijks switchen van je Pluspakket naar Fox Sports, of andersom. 😉
Reputatie 7
OFFTOPIC: Britt Dekker krijgt van John de Mol een paard van € 400.000,- als ze een paar programma's maakt voor SBS6. Dus geen salaris, hoe dom ben je dan? BLOND! 😂
Maar als je nu geen salaris nodig omdat je al genoeg verdiend hebt en wel heel graag zo'n paard wil. Wat mij betreft is daar niets mis mee.
Reputatie 7
Badge +22
Fox, National Geo, 24 keuken zitten bij disney? Dacht dat disney in teken/kinderfilms deed
Filmstudio's Twentieth Century Fox en Fox Searchlight Pictures zijn nu eigendom van Disney. En dat geldt ook voor National Geographic en Fox Networks Group International, waaronder FOX Sports Nederland voor 51% valt.
Reputatie 1
Drie aantrekkelijke zenders (National Geographic, Nat Geo Wild en 24-Kitchen) schrappen? En tegelijk €4 per maand extra vragen? Kan niet waar zijn.
Dan toch maar naar Ziggo, na zovele jaren!
Hoi @ Dennis Schreve,

Compleet, dus nemen we het pluspakket als (gratis pakket) daar betaal ik nu voor.
Kan kanaal 81 niet missen. 😂
Voetbal kan ik wat dat betreft beter missen.

En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)

Nee hoor wij hebben het goed bij KPN
@Dennis Schreve goede zet van Britt dat verdien je niet zo snel. Die dame is slimmer dan menigeen denkt.

Wat betreft keuze van provider je denkt een goede overwogen keuze te maken en dan wordt je door je provider of beter gezegd het moeder bedrijf daarvan overgezet op een systeem die jezelf niet wil. De Ons Brabant Net klanten de Telfort klanten op de oude propositie etc. Voor mij en m'n partner gaf Crime&Investigation en de prijs de doorslag om voor Glasvezel gecombineerd met DVB via een 2e vezel bij Telfort te kiezen anders was ik bijna zeker nog Ziggo klant.

1 enkele TV kanaal kan wat dat betreft een deal breker zijn en nu gaat het om meer.
Reputatie 7
En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)
Voor Spotify Premium betaal je gewoon €8,99 hoor, in ieder geval vanaf 1 juni 2019.
Hallo allemaal.
Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN en zeer tevreden over onze kwaliteit service etc. Die we bij KPN wel krijgen en bij Ziggo niet.
Nu het volgende. FOX weghalen uit het zenderpakket ?????
Als dat echt zo is en wij onze series niet meer kunnen zien, dan zijn wij genoodzaakt om jammer genoeg over te stappen naar een provider die FOX wel in het pakket heeft.
Wij hebben absoluut geen klachten over KPN maar FOX uit het pakket halen is .

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +22

En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)Voor Spotify Premium betaal je gewoon €8,99 hoor, in ieder geval vanaf 1 juni 2019.

Volgens mij heeft @genetic Alles-In-1 Premium (oude abonnement) dan betaald hij volgens mij geen € 8,99. 🤔
Hoi @wjb


  • Uw extra opties
  • Opnemen Pakket gratis
  • Spotify Premium - gratis
  • Vast telefoonnummer - gratis
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) Gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
  • Fox Sports Eredivisie Gratis
  • Pluspakket Deze Betaal ik 9.99

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Mo en Ans,

Helaas gaan die zenders wel weg bij KPN, omdat Disney Company BV erg veel geld vragen aan KPN om deze zenders door te geven aan klanten. KPN is daar het niet mee eens. Anders wordt het abonnement nog duurder, en dat is wat je ook niet wilt. Zenders vragen zo belachelijk veel doorgifte vergoeding dat KPN heeft gezegd dan stoppen we met jullie.

Ziggo heeft nog de contract lopen, maar loopt die contract met Disney Company ook af, dan vragen ze aan Ziggo ook meer geld voor doorgifte vergoeding. Dan gaat bij Ziggo de abonnementsprijs ook omhoog! Die zenders hebben gewoon teveel macht! Ik vind het jammer dat ACM dit niet tegen kan houden. De prijzen van de zenders worden gewoon belachelijk hoog! En die directeuren maar lekkere vakanties en etentjes en dure huizen + auto's.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @wjb


  • Uw extra opties
  • Opnemen Pakket gratis
  • Spotify Premium - gratis
  • Vast telefoonnummer - gratis
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) Gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
  • Fox Sports Eredivisie Gratis
  • Pluspakket Deze Betaal ik 9.99


Dus je hebt het Alles-In-1 Premium??? 😉
Het is inderdaad te gek voor woorden dat het allemaal zo duur word en wij kijkers daar de dupe van worden.
Maar terug gaan naar Ziggo NOOIT !

Admin: Samengevoegd met bestaand topic

Reageer