News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

Tv uit het pakket en Disney+ afnemen zodra deze beschikbaar is ik ben dit al aan het overwegen naast Disney D-play van Discovery. NPO is via het interweb te zien.

Dat genoemde kanalen verdwijnen is behalve National Geoghraphic nog niet 100& zeker behalve wat vanuit KPN wordt verteld. Dus niet voorbarig handelen zou ik zeggen.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Hallo Mo en Ans,

Ik denk dat jullie het prima verwoorden. Op hardware
gebied (de technische verbinding) en personeel is KPN top. Het management heeft
dat gevoel voor de klant niet. Ze presenteren zich vanuit een boekhouders
mentaliteit. Glasvezel maakt het noodzakelijk om de prijs te verhogen met afhankelijk
van je abonnement 30 Euro per jaar. Ik zit alleen te wachten op TV5 wat 24 cent
per jaar kost.

Maar wees niet bang, de aandeelhouders zien dit ook, KPN
is al een paar dagen een sterk zakkend aandeel. Dus nog even en er komen mensen
met aandacht voor de klant aan het roer.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +22
@Mo en Ans,

Hier kun je er meer over lezen:

Tweakers: Fox is optimistisch dat KPN Fox-zenders als 24Kitchen blijft doorgeven



Totaal TV: KPN zet onderhandeling FOX Benelux op scherp

Totaal TV: Speelt oud zeer een rol bij huidig conflict KPN en FOX?

Totaal TV: KPN en Ziggo weten precies naar welke zenders klanten kijken


Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Hoi Dennis,
We hebben dat ook al gelezen. Bedankt voor de link .

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Vroeger konden we kiezen tussen de VOC en de WIC.

De huidige regerings (inclusief zogenaamde opositie) laat ons niet meer keus dan tussen Zigo en KPN.
Reputatie 7
Hoi @wjb

  • Uw extra opties
  • Opnemen Pakket gratis
  • Spotify Premium - gratis
  • Vast telefoonnummer - gratis
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) Gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
  • Fox Sports Eredivisie Gratis
  • Pluspakket Deze Betaal ik 9.99

Wow ... en jij denkt dat gratis ook echt gratis is.
Wel, niets is minder waar, "gratis" is niets anders als "inbegrepen in de prijs".

Zelf heb ik het "Alles-in-1 Standaard" abonnement waar ik nu €68,50 per maand voor betaal en ook Spotify Premium "gratis" bij zou hebben. Welnu, dat "gratis" is vandaag de dag dus €6,- immers het "Internet en TV" abonnement met telefonie kost €62,50 en €68,50 - €62,50 = €6,-.
Na de prijsverhoging van €3,50 van 1 juni 2019 betaal ik zelfs €8,50 voor Spotify Premium (ook internet en TV wordt €1,- duurder).

Ik snap echt niet hoe mensen zich zo voor de gek kunnen laten houden door het woordje "gratis".
Reputatie 7
Badge +22
Vroeger konden we kiezen tussen de VOC en de WIC.
😯VOC en de WIC? Wie waren dat? 🤔
Dat is nu eenmaal de kracht van dat woordje. Datzelfde gaat op voor supermarkt aanbiedingen, meer uitgeven dan gepland want er is nu 1+1 actie of 3 voor de prijs van 2. Staat er het woord inbegrepen komt het heel anders over. Redelijk goed marketing team wat dat aan gaat.

Ben ik zo oud of leer je dat niet meer bij geschiedenis.

Vereenigde oost-indische compagnie en west indische compagnie

Piraten en slavenhandelaars in overheids dienst
Reputatie 7
Vroeger konden we kiezen tussen de VOC en de WIC.
😯VOC en de WIC? Wie waren dat? 🤔

VOC: Vereenigde Oostindische Compagnie
WIC: West-Indische Compagnie

Hoi @wjbWow ... en jij denkt dat gratis ook echt gratis is.
Wel, niets is minder waar, "gratis" is niets anders als "inbegrepen in de prijs".


Compleet, dus nemen we het pluspakket als (gratis pakket) daar betaal ik nu voor.
Kan kanaal 81 niet missen. 😂
Voetbal kan ik wat dat betreft beter missen.

En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)

Ik snap echt niet hoe mensen zich zo voor de gek kunnen laten houden door het woordje "gratis".


Leestekens kezen is ook een gave @wjb
Reputatie 7
Dat is nu eenmaal de kracht van dat woordje. Datzelfde gaat op voor supermarkt aanbiedingen, meer uitgeven dan gepland want er is nu 1+1 actie of 3 voor de prijs van 2. Staat er het woord inbegrepen komt het heel anders over. Redelijk goed marketing team wat dat aan gaat.
Logisch dat die marketeers het woordje "gratis" gebruiken, maar laat duidelijk zijn dat "gratis" natuurlijk niet gratis is.
Acties als 1+1 of 3 voor de prijs van 2 zijn mijns inziens prima acties mits je als consument na blijft denken en niet je consumptiepatroon daardoor laat beïnvloeden. Ik zal echt niet meer afwasmachine-tabletten gebruiken omdat ik die in een 1+1 actie gekocht heb. Ook zal ik niet meer biertjes drinken als voor mijn merk zo'n actie actief is.
Reputatie 7
Badge +22

Vroeger konden we kiezen tussen de VOC en de WIC.
😯VOC en de WIC? Wie waren dat? 🤔
VOC: Vereenigde Oostindische Compagnie
WIC: West-Indische Compagnie

Dank je @wjb 👍🏼
Reputatie 7
En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)
Ik snap echt niet hoe mensen zich zo voor de gek kunnen laten houden door het woordje "gratis".

Ik hoop echte dat je ondertussen wel inziet dat je gewoon betaalt voor Spotify Premium en vanaf 1 juni 2019 zelfs ook helemaal geen korting meer krijgt.
Leestekens kezen is ook een gave @wjb
Reputatie 7
Leestekens kezen is ook een gave @wjb

En wat bedoel je dan met "En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)"?
Hoeveel denk je voor Spotify Premium te betalen?


Leestekens kezen is ook een gave @wjb
En wat bedoel je dan met "En we hebben ook nog Spotify (kost ook niks)"?
Hoeveel denk je voor Spotify Premium te betalen?

WJB,

Ik ben een heel oude ICT'er. Ik had een heel foute opinie over jou. Echter, weest wijs, het schijnt dat KPN generice trolls in dit forum heeft. Die tonen zich altijd generic. Dus reageer er niet op. Have fun.
😋
Reputatie 7
Wow ... en jij denkt dat gratis ook echt gratis is.
Echt wel! Ja toch, ja toch?

Ik had van de week ook een vergelijkend voorbeeld, was iemand die via Independer een WA verz had afgesloten. Independer geeft dan een ‘gratis’ diefstaldekking,... Krijgen ze een polisblad waar de premies voor zowel de WA als de Diefstal beide op vermeld staan.

Premie bij Independer als op het uitgegeven polisblad waren precies gelijk, en dan toch gaan mekkeren dat diefstaldekking ‘gratis’ is.
Lezen is een lastig vak in NL,... 🙄

Maar terug naar de real life,... Meelezers, Spotify = echt niet ‘gratis’

Dat is nu eenmaal de kracht van dat woordje. Datzelfde gaat op voor supermarkt aanbiedingen, meer uitgeven dan gepland want er is nu 1+1 actie of 3 voor de prijs van 2. Staat er het woord inbegrepen komt het heel anders over. Redelijk goed marketing team wat dat aan gaat.Logisch dat die marketeers het woordje "gratis" gebruiken, maar laat duidelijk zijn dat "gratis" natuurlijk niet gratis is.
Acties als 1+1 of 3 voor de prijs van 2 zijn mijns inziens prima acties mits je als consument na blijft denken en niet je consumptiepatroon daardoor laat beïnvloeden. Ik zal echt niet meer afwasmachine-tabletten gebruiken omdat ik die in een 1+1 actie gekocht heb. Ook zal ik niet meer biertjes drinken als voor mijn merk zo'n actie actief is.

Klopt maar je schaft dan wel eerder iets aan wat je normaal niet zou doen en geef je vaak éénmalig meer uit.. In het geval van een provider kiezen voor hogere maandlasten terwijl je diezelfde producten los nooit had aangeklikt.
Schandalig deze prijsverhoging en daarbij komt nog dat ze National Geographic verwijderen uit het pakket.
Er zijn genoeg zenders die jullie kunnen verwijderen o.a. France 2, RAI-Uno, etc
Reputatie 7
Klopt maar je schaft dan wel eerder iets aan wat je normaal niet zou doen en geef je vaak éénmalig meer uit..
Als ik, zoals gezegd, mijn consumptiepatroon daardoor niet laat beïnvloeden en dus niet ineens meer biertjes ga drinken of de vaatwasser twee keer per dag laat draaien, dan zal ik met die 1+1 en 3 voor de prijs van 2 acties altijd goedkoper uit zijn.

In het geval van een provider kiezen voor hogere maandlasten terwijl je diezelfde producten los nooit had aangeklikt.
Precies, maar dan hebben we het dus over dat woordje "gratis". Dat woordje zou wat mij betreft verboden mogen worden immers het is natuurlijk helemaal niet gratis en dat weten die marketeers uiteraard ook. Ze maken de kosten voor die optie (Spotify Premium) "onzichtbaar" door ze in de prijs voor het hele abonnement op te nemen en roepen dan dat die optie gratis is. Op en top marketing immers, precies zoals je zegt, anders had je die optie nooit los aangeklikt.

Denk je dat je slim bent? Behalve wat domme lui die een cursusje van een week marketing hebben gehad weet volgens mij iedereen dat.

Ik denk dat ik niet de enige ben die als het woord "gratis" wordt gebruikt denkt dat de prijs van de concurent even moet worden gecontroleerd.

Ik ben momenteel nogal gehecht aan mijn "planet" email adres, maar ik denk dat ik daarin te nostalgisch ben en buiten oude van dagen dat niemand nog iteresseerd.

De prijsverhoging en het verminderde aanbod van KPN zorgt er zeker voor dat ik naar de enige andere aanbieder ga kijken. Ik ben namelijk gek op Formule 1.
Reputatie 7
Ik ben een heel oude ICT'er. Ik had een heel foute opinie over jou.
Hoe kan je nou een foute opinie over iemand hebben die waarschijnlijk net zo'n oude ICT'er is.
Mijn ICT carrière begon, zoals je in mijn profiel kunt lezen, in 1986.

Denk je dat je slim bent? Behalve wat domme lui die een cursusje van een week marketing hebben gehad weet volgens mij iedereen dat.
Ik ben bang dat er helaas heel wat Nederlanders zijn die bij het lezen van dat woordje "gratis" ook echt denken dat het werkelijk gratis is wat natuurlijk absoluut niet het geval is.
Schandalig deze prijsverhoging en daarbij komt nog dat ze National Geographic verwijderen uit het pakket.
Er zijn genoeg zenders die jullie kunnen verwijderen o.a. France 2, RAI-Uno, etc

Die worden dan toch beter bekeken of kosten minder om door te geven. Helaas is het niet zo makkelijk dat er dan maar een ander kanaal uit moet gelukkig niet zou ik zelfs zeggen.
"Na een flinke ruzie tussen KPN en FOXheeft KPN besloten om per 1 juni 8 zenders uit het basispakket te halen. Het betreft de zenders WildHitz, Antena3, Zing, FOX TV, National Geographic en 24 Kitchen. Nat Geo Wild en Baby TV verdwijnen uit het pluspakket."

😂🤣 Hoort die zin niet te beginnen met "Na een flinke ruzie tussen KPN en FOXheeft KPN besloten om per 1 juni 80% VAN HUN KLANTENBESTAND KWIJT TE RAKEN"?!? Kijk voor de grap eens naar Delta een paar jaar geleden KPN die probeerden dat ook met NGC en Discovery, ik geloof dat toen binnen hun jaar hun gehele klantenbestand was overgestapt op jullie of jullie concurrentie.
En jullie gaan dat nu ook nog eens proberen?
Dapper(?) hoor!!!
Ik zou maar lief zijn tegen Fox en NGC in plaats van dwars...
Reputatie 7
Badge +22
Drie aantrekkelijke zenders (National Geographic, Nat Geo Wild en 24-Kitchen) schrappen? En tegelijk €4 per maand extra vragen? Kan niet waar zijn.
Dan toch maar naar Ziggo, na zovele jaren!

Omdat Disney erg veel geld vragen aan KPN, (doorgiftevergoeding) en dat wilt KPN niet doen, anders betaal je erg veel voor je abonnement. Want dan zal KPN dit weer moeten doorberekenen aan de klant.

En dit zal later ook bij andere providers gebeuren als de contract verloopt van Disney BV. Dus ook bij Ziggo.

Reageer