News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

Meer betalen en zomaar even het meest bekeken kanaal 24Kitchen eraf halen! Dat wordt dus overstappen naar een andere provider! Goed bezig KPN, maar niet heus!


Vandaag een email ontvangen met daarin de nieuwste tarieven van KPN. Zoals verwacht zijn de tarieven voor bellen, tv en internet naar boven 'aangepast'. Echter staat daar tegenover dat het zenderaanbod (TV) steeds meer verschraald. Tot mijn ontzetting besluit KPN dat de zender National Geographic per 1 juni aanstaande wordt verwijderd (en dat er nog maar weer eens een extra muziekzender bij komt). Ik baal daarvan en vraag me af of meer abonnees deze mening zijn toegedaan. Bovendien vraag ik me af of KPN voorafgaand aan dit besluit een gedegen marktonderzoek doet. Nog een meer persoonlijke vraag; Waarom zit NPO politiek 24 niet in het standaardaanbod? Politiek gaat eenieder toch aan?

Met vriendelijke groet,


admin: vraag aan centrale topic toegevoegd.
Even een vraag; kpn wanneer komen jullie graven voor de aanleg van de glasvezel kabel?

contact gehad via de chat. Iedereen betaald mee, zodat wij kunnen investeren in glasvezel bij u. Maar wanneer dan? Binnen nu en drie jaar en als we geen glasvezel bij u aanleggen, dan krijgt u super snel internet via vdsl.

En dat voor die ene euro verhoging! 😒

Haha. We worden gewoon gepiepeld als klant.

Heeft iemand al uitgezocht wat een goed overstap alternatief is?
@hansepanse : Ik heb je vraag bij het centrale topic gevoegd. Je staat niet alleen met je vragen en er zijn hier wel antwoorden te vinden. Helaas, waarschijnlijk niet de antwoorden die je het liefst zou horen. Ik kan het niet mooier maken. Excuus.
Ik vind het zeer jammer dat jullie 24 Kitchen en National Geographic uit jullie zenderpakket gooien. Ik kijk dagelijks naar 24 kitchen en wekelijks naar NGC. Waarom worden ze eruit gegooid?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 4
Badge +1
Bbegin nu toch aardig te twijfelen om over te stappen. 5 euro erbij zenders eraf. Ben al jaren tevreden abonnee maar dit word te gek.

Ff kijken waar ik mijn 3 telefoon abbo's 3x digitenne en alles in een kan afsluiten.
Die zijn alleen voor de caravan en buiten . Maar dat gaat tegenwoordig ook goed met chromecast en een app.
Reputatie 3
Beste kpn,

Met het verdwijnen van Fox (walking dead) en 24 kitchen en een prijs verhoging ben ik eens rond gaan kijken.

Valt me op dat ik zelfs inclusief compleet voordelen bij verschillende aanbieders goedkoper uit ga zijn met bijkomend voordeel van glasvezel met synchroon up en down.

Wat kunnen jullie mij als vast klant met een compleet abbonement en 3 verschillende mobiele abbonement bieden om bij jullie te blijven?

Mvg
Stefan

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Geachte heer Kramer,

Als trouwe, loyale klant ontvang ik zojuist uw mail omtrent de wijziging van mijn abonnement. Lang verhaal kort; uw aanbieding is dat ik maandelijks 3,50,- meer moet gaan betalen. Daarvoor ontvang ik 2 extra nietszeggende zenders en moet ik 7 zenders inleveren. Ik neem aan dat hier sprake is van een misverstand. Geeft niks, kan gebeuren. Graag zie ik het juiste voorstel spoedig tegemoet. Bij voorbaat dank.

Peter Neerings

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Vandaag een email ontvangen met daarin de nieuwste tarieven van KPN. Zoals verwacht zijn de tarieven voor bellen, tv en internet naar boven 'aangepast'. Echter staat daar tegenover dat het zenderaanbod (TV) steeds meer verschraald. Tot mijn ontzetting besluit KPN dat de zender National Geographic per 1 juni aanstaande wordt verwijderd (en dat er nog maar weer eens een extra muziekzender bij komt). Ik baal daarvan en vraag me af of meer abonnees deze mening zijn toegedaan. Bovendien vraag ik me af of KPN voorafgaand aan dit besluit een gedegen marktonderzoek doet. Nog een meer persoonlijke vraag; Waarom zit NPO politiek 24 niet in het standaardaanbod? Politiek gaat eenieder toch aan?

Met vriendelijke groet,


admin: vraag aan centrale topic toegevoegd.

Helemaal mee eens. Overweeg over te stappen. Nog goedkoper ook.
Reputatie 7
Badge +22
Helaas het geen misverstand @Peter N, zie hier:

huidige abonnementen:



Oudere abonnementen:



Zenders interactieve tv / iTV online, website, app:

Vervallen:



Toegevoegd:


Dus als ik goed begrijp heb je nog de oude abonnementsvorm?


Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 6
Badge +3
Zijn er nu helemaal geen andere mensen. Die het zat zijn. Dat de zender Fox kanaal 14.
Per 1 juni 2019 verdwijnt. Ik baal er zelf enorm van. Want op deze zender worden toch wel heel veel leuke series uitgezonden. Als er geen actie ondernomen wordt. Bepaald kpn straks helemaal ons zender aanbod. En ik weet echt wel dat het om geld draait , voor doorgifte op kpn van de zender fox. Maar ik wil deze zender graag behouden. Maak je ongenoegen duidelijk. Groeten marco

Admin: Samengevoegd met centraal topic

Beste Marco,
als je even een paar uur de tijd en moeite neemt om dit topic door te lezen, zie dat er veel meer mensen zijn die niet echt blij worden van KPN.
Reputatie 6
Badge +3
@hansepanse : Ik heb je vraag bij het centrale topic gevoegd. Je staat niet alleen met je vragen en er zijn hier wel antwoorden te vinden. Helaas, waarschijnlijk niet de antwoorden die je het liefst zou horen. Ik kan het niet mooier maken. Excuus.

Beste Erwin,

heb je er geen moeite mee om voor zo'n baas te blijven werken? Ik zou me dood schamen om voor een bedrijf te werken dat alleen naar zichzelf kijkt en niet naar z'n afnemers, z'n klanten.
Reputatie 7
Badge +22

@hansepanse : Ik heb je vraag bij het centrale topic gevoegd. Je staat niet alleen met je vragen en er zijn hier wel antwoorden te vinden. Helaas, waarschijnlijk niet de antwoorden die je het liefst zou horen. Ik kan het niet mooier maken. Excuus.Beste Erwin,

heb je er geen moeite mee om voor zo'n baas te blijven werken? Ik zou me dood schamen om voor een bedrijf te werken dat alleen naar zichzelf kijkt en niet naar z'n afnemers, z'n klanten.

Ik denk dat het niet bij KPN ligt, maar bij de zenders, die vragen veel geld voor doorgifte. Als je brood gaat halen bij bakker 1 en je moet € 2,- betalen voor 1 brood, en je gaat naar Bakker 2, en die verkoopt het voor € 1,50, dan ga je toch ook naar bakker 2 i.p.v. naar bakker 1.
En zo doet KPN dat ook met de zenders. Fox wilt niet tegemoet komen bij KPN, dus zegt KPN: Doei!
Maar stel je voor dat je brood voor klanten moet inkopen en je vervangt KPN in restaurant X en de klanten van restaurant X vinden het brood bij de duurdere bakker 1 lekkerder, wat zou jij dan als eigenaar van restaurant X doen? Meer voor betere kwaliteit betalen of tegen je klanten doei zeggen?




Het laten vervallen van National Geographic Chanel.... raarrrrr. Prijswijziging om glasvezel meer uit te rollen om dat in een duurder abonnement aan te kunnen bieden? Ik snap het niet. Slechte reden en slechte keuzes. Not amused! Wel netjes om aan te geven dat kosteloos overstappen/opzeggen tot de mogelijkheden behoort. Toch reden om een te gaan vergelijken.
Vandaag bericht ontvangen over de nieuwe verhoogde abbonementskosten, toch maar eens kijken wat andere aanbieders kunnen bieden. De kosten bij KPN reizen de laatste jaren de pan uit, onder het mom van service en kwaliteit, waarschijnlijk niet beseffend dat klanten hierdoor mogelijk weg gaan.
KPN wat kunnen jullie nog beteken voor een jaren lange vaste klant?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ik vind het zeer jammer dat jullie 24 Kitchen en National Geographic uit jullie zenderpakket gooien. Ik kijk dagelijks naar 24 kitchen en wekelijks naar NGC. Waarom worden ze eruit gegooid?
Welkom @Els1979, ik heb je bericht samengevoegd met het lopende topic hierover. In het startbericht vind je alle informatie die je nodig hebt.
Ik heb vandaag een melding gekregen dat er zenderwijzigingen komen vanaf 1 juni. Er staat bij dat National geographic kanaal 16 gaat verdwijnen. Hier ben ik op tegen aangezien daar diverse programma's getoond worden die ik niet wil missen zoals Dr incredible Poll, air crash investigation en nog diverse andere programma's. Dus dit programma niey verwijderen. Ondanks ik tevreden ben over KPN zal ik naar een andere provider overstappen als deze zender verdwijnt.
Heel jammer dit, nat geo wild, 24 kitchen en national geographic waren nou juist zenders waar ik veel naar keek, ben nu zelfs aan het overwegen om over te stappen. Ook omdat er andere providers veel goedkoper zijn en geen 54 euro gaan kosten.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sbren en @Storm73, ik heb jullie berichten samengevoegd met het lopende topic hierover. We hebben geen extra aanbod voor trouwe klanten. We verhogen de prijzen niet, om daarna met kortingen iedereen weer minder te laten betalen. Ik zeg dit niet omdat ik je voor de borst wil stoten: het is helaas niet anders. Wel kunnen we kijken of de abonnementen die jullie afnemen nog wel bij jullie gebruik passen. Misschien kan het op die manier toch lager. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met 0800-0402.
@Marcia_ waarom zou je toch trouwe klanten belonen? We zien binnenkort wel weer de jaarcijfers van KPN voorbij komen(+x% winst)
So sad naar aanleiding van jullie mail vandaag.
KPN waarom verwijder je zenders als FOX en National Geographic en komen er, voor het merendeel, alleen maar muziek zenders voor terug? Waarom verdwijnen er überhaupt meer zenders dan dat er terug komen, en moeten we ook nog eens meer gaan betalen?
Bovengenoemde zijn juist de zenders waar ik veel naar kijk. Ben al jaren een tevreden klant, maar ga nu echt overwegen over te stappen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb KPN glasvezel alles in 1 met aanvullende plus pakket.
Lees net in de mail dat de tarieven alweer worden verhoogd elk jaar rond deze tijd,

Wijziging abonnementskosten per 1 juni 2019

[h4]Alles-in-1 Instap[/h4]
[h4]Huidige prijs[/h4]
[h4]Nieuwe prijs[/h4]
[h4]€ 51,50 per maand[/h4]
[h4]€ 54,00 per maand[/h4]

Wijziging gesprekskosten

[h4]Starttarief binnen Nederland en buiten de EU (per gesprek)[/h4]
[h4]Gesprekskosten binnenland (per minuut)[/h4]
[h4]Huidige prijs[/h4]
[h4]Nieuwe prijs[/h4]
[h4]€ 0,13[/h4]
[h4]€ 0,14[/h4]

[h4]Een verhoging per maand van 2.50 euro per jaar 30 euro ook het starttarief gesprekskosten met elk jaar een verhoging van € 0,01[/h4]

Wat krijg je er voor terug meuk zenders en populaire en favorite zenders verdwijnen zoals National geographic en de keuze voor de consument wordt er niet beter op zie eerder achteruitgang maar wel meer betalen.
KPN kan het mooi vertellen u krijgt er nieuwe (meuk) zenders voor terug al dan niet met een lichte snelheid verhoging, hier zit ik als consument totaal niet op te wachten dat KPN maar wijzigingen doorvoert in het belang van KPN en niet voor de klant.

Mijn favorite zender National geographic die nu ook al verdwijnt zeg ik mijn abandonment bij KPN op en zoek een ander provider die mijn favorite zender wel doorgeeft.
Reputatie 3
Badge +4
Waarom alleen een internet verhoging voor het 4k pakket en de rest niet. Slechtere zenders terug voor wat weg gaat.
Wel meer betalen want we moeten verbeteren. Waarom zien wij als klant hier niks van.
Ik denk er net zo over. Het verdwijnen van National Geographic Channel is voor mij een reden om het abonnement op te zeggen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer