News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ach, dan kijk je TV538 toch gewoon via kanaalnummer 538, @ChrisWissink ? 😉Precies daarom hebben ze dat nummer 'gekocht' hoeven we niet na te denken.

Dat is lekker verwarrend met RTL 5 en Net5 er is maar 1 kanaal 5 en RTL8 op 10 SBS9 op 19 is dan nog enigzins makkelijk te onthouden.

Heeft er ooit iemand naar SBS9 gekeken? Ik vind de indeling sowieso maar onlogisch, maar dat is per persoon verschillend en lastig te realiseren. 😉
En dan te bedenken dat SBS9 nog maar 7 maanden geleden op 34 stond....
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2018/09/21/kpn-past-zenderlijst-interactieve-tv-iets-aan/
op 1-5 werd via een bericht op de tv ontvanger gemeld dat NBC Universal toegevoegd zou worden.
weet iemand waar ik deze zender kan vinden..?
Reputatie 6
Badge +9
Daarna nooit meer iets over gehoord of van gezien. Zal dus wel niet door gaan.
Deze zou i.p.v. Disney channel komen. Die is tenslotte gebleven. NBC Universal niet gekomen. Hopelijk nog.... De mededeling op de ontvanger was ook niet met zekerheid "waarschijnlijk".
Of en wanneer de zender dan wel komt mag een moderator nog even achteraan vragen van mij.
Waarschijnlijk niet er is op dit moment nergens een kanaal met die naam te vinden zeker niet met de animatie series die werden genoemd.
Reputatie 7
Badge +24
Hoe dan ook, op dit moment van dn dag zal dr toch wel niet zoveel intreresants op te zien zijn 😴😉
Hoe dan ook, op dit moment van dn dag zal dr toch wel niet zoveel intreresants op te zien zijn 😴😉
Dt zal meevallen 24/7 Dreamworks series uit de beschrijving te lezen op de ontvanger moest het om deze content gaan.
http://nl.dreamworkstv.com/?goto=netherlands&noredirect=true

Allemaal te zien bij Netflix de grap is dat de Netflix app wordt geopend als je op een titel klikt.
Of dit kanaal dan zoveel meerwaarde had? Voor de niet Netflix klanten mischien wel.
Reputatie 7
Voor de niet Netflix klanten mischien wel.
Ook niet immers je moet Netflix klant zijn om die titels te kunnen bekijken.

Voor de niet Netflix klanten mischien wel.Ook niet immers je moet Netflix klant zijn om die titels te kunnen bekijken.

Je begrijp het niet. Het gaat om de op de ontvanger aangekondigde lineaire kanaal die voor Disney Channel in de plaats zou komen. Dat zou dan om de lineaire variant van dit aanbod moeten gaan de link is enkel ter voorbeeld van het aanbod. Dit aanbod op een lineair kanaal kan een leuke aanvulling zijn voor de niet Netflix klant.

Deze werdt in dat bericht NBCUniversal genoemd bekend van Kungfu Panda en andere Dreamworks titels.
Er bestaat in de NBCUniveral(comcast) stal geen kanaal/zender met die naam.
Ik ben heel boos omdat de enige Spaanse zender bij Kpn weg is. Waarom doen jullie niet Tve? Die is veel beter. Ik ben Spaans en voor mij is heel belangrijk. Voor de rest ben ik zeer tevreden met Kpn. Ik zou het jammer vinden om te moeten keren naar Ziggo.
M.v.g.
Cristina Casas

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Weer een prijsverhoging!
Enige oplossing hiervoor is massaal opzeggen of laten weten dat je het er niet mee eens bent.

Voor mij is het de vraag of ik na de contract periode blijf bij kpn
aanbevelen zal ik ze zeker niet!
Reputatie 6
Badge +9
En een andere provider heeft nooit prijsverhogingen?
Ik heb al jaren geen verhoging van Ziggo meer gehad 😉 @Alfons
Reputatie 6
Badge +9
Hoe krijg je dat voor elkaar @PeterG? Ik zat tot half maart bij ze, maar mij wisten ze elk jaar te vinden. 😏
Tja, als KPN klant heb ik al jaren geen verhogingen van Ziggo gehad hoor 😉 😃
Reputatie 7
Prijsverhoging bij KPN ... prijsverlaging zal je bedoelen. ☺️


En dat voor precies dezelfde diensten.
Reputatie 6
Badge +9
😁😁 Aha, dus zo werkt dat @PeterG? Wat een geluk dat ik overgestapt ben naar KPN. Dus nu krijg ik ook geen facturen meer vanZiggo?😁👍😁
😁😁 Aha, dus zo werkt dat @PeterG? Wat een geluk dat ik overgestapt ben naar KPN. Dus nu krijg ik ook geen facturen meer vanZiggo?😁👍😁
Een eind factuur als je die nog niet hebt.
Wildhitz is van mijn kpn abbo weg. Ik weet dat er wat wijzigingen waren, en je bijv 538 tv radio er voor terug kreeg, maar alleen die zender en xite zijn de overgebleven muziekzenders, en barsten van reclame. Ik zou graag een muziek tv zender zien op mijn abbo, die niet elke 10 min reclame draait. Wildhits was reclamevrij vandaar. Ik heb niet zo veel verstand van abonnementen etc, moet ik hiervoor een plus abbo nemen? Want hoewel ik graag een rustige muziekzender zou zien, ben ik verder tevreden met wat ik heb. Dus KPN, er is veel moois toe te voegen.. VH1, 192 TV, brava, djazz, VH classics, stingray brava etc.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +22
@Blanca d'Uracca 192TV en 100% NL en Stingray Brava zit bij KPN. Heb jij dan het Pluspakket niet?
Reputatie 7
Badge +24
[quote user="Blanca::s::d'Uracca"]Wildhitz is van mijn kpn abbo weg. Ik weet dat er wat wijzigingen waren, en je bijv 538 tv radio er voor terug kreeg, maar alleen die zender en xite zijn de overgebleven muziekzenders, en barsten van reclame. Ik zou graag een muziek tv zender zien op mijn abbo, die niet elke 10 min reclame draait. Wildhits was reclamevrij vandaar. Ik heb niet zo veel verstand van abonnementen etc, moet ik hiervoor een plus abbo nemen? Want hoewel ik graag een rustige muziekzender zou zien, ben ik verder tevreden met wat ik heb. Dus KPN, er is veel moois toe te voegen.. VH1, 192 TV, brava, djazz, VH classics, stingray brava etc.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi Blanca, welkom hier.

Dennis zegt dit inderdaad goed, een aantal van die zenders zit in het Pluspakket, hieronder een overzicht.

Heel vervelend dat er geen enkele Spaanse zender meer is. Ronduit onbeschoft als ik ergens in het forum lees dat je dan maar een schotel moet kopen.
ziggo heeft wel nog steeds een Spaanse zender, dat kan ook een oplossing zijn zonder een schotel te hoeven kopen.
Ron

Admin: topic + reacties samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +28
Nou, een schotel is niet onbeschoft. Wij kijken al 20 jaar via de schotel. Destijds zijn wij overgestapt juist omdat de kabelaar één van onze favoriete zenders uit het pakket haalde.

Precies wat jou dus nu overkomt.

Via de schotel kan je naar genoeg Spaanse zenders kijken, gratis en voor niets.🤠
Ik zei onbeschoft omdat ik dacht dat het een KPN antwoord was van die satelliet.
Ik begrijp dit soort beslissingen niet goed 4 Duitse zenders en tientallen met rotzooi waar denk ik niemand naar kijkt.
ik denk dat overstappen naar ziggo simpeler is dat een disc op het dak zetten. Maar bedankt voor je suggestie.
Ron

Reageer