Beantwoord

Wil net als vorig jaar als nieuwe klant behandeld worden.

• 31 december 2018
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1
Wij zijn vorig jaar naar een tijdelijk adres verhuist en daar nam ik het 4K abonnement, achteraf had ik dat niet moeten doen want ik was meteen mijn gratis Spotify abonnement kwijt, maar kreeg toen wel het cadeau wat je toen als nieuwe klant kreeg. Nu 15 maanden later ga ik over 3 maanden verhuizen en wil op mijn nieuwe adres ook weer KPN als provider maar nu zien ze mij niet meer als nieuwe klant en moet ik als ik mee wil doen aan de lopende actie die voor mij als gamer interessant is eerst mijn abonnement opzeggen en dan een nieuw abonnement nemen. Ben ik nu de vorige verhuizing genaaid of wordt ik dat nu?
icon

Beste antwoord door Nadia 3 januari 2019, 13:48

Hey deffpt, gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Bij een verhuizing neem je gewoon het bestaande abonnement mee naar je nieuwe adres. Je bent dan geen nieuwe klant maar een 'verhuizende' klant. Ik vermoed dat mijn collega met de beste bedoelingen jou uit alle goedheid de vorige verhuizing heeft overgezet naar het nieuwe abonnement (Internet en 4K TV) + de voordelen van een nieuwe klant. Jammer dat je daar achteraf spijt van hebt, ik snap het wel. Spotify zit alleen inbegrepen bij de 'oude' propositie (Alles-in-1 Standaard of Premium).

Ik kan je niet de nieuwe klantvoordelen geven. Wat ik wel voor je heb: PlayStation 4 winactie voor bestaande klanten!
Heb je al een Internet en/of TV pakket van KPN thuis of sluit jij binnenkort een nieuw Internetabonnement (met of zonder tv) af? Dan maak je kans om een PlayStation 4 te winnen. Meedoen aan de winactie kan zolang de actieperiode “Voor de Gamers” loopt.

De winactie loopt van 13 november t/m 6 januari 2019. Doe hier mee met de winactie

Succes! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey deffpt, gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Bij een verhuizing neem je gewoon het bestaande abonnement mee naar je nieuwe adres. Je bent dan geen nieuwe klant maar een 'verhuizende' klant. Ik vermoed dat mijn collega met de beste bedoelingen jou uit alle goedheid de vorige verhuizing heeft overgezet naar het nieuwe abonnement (Internet en 4K TV) + de voordelen van een nieuwe klant. Jammer dat je daar achteraf spijt van hebt, ik snap het wel. Spotify zit alleen inbegrepen bij de 'oude' propositie (Alles-in-1 Standaard of Premium).

Ik kan je niet de nieuwe klantvoordelen geven. Wat ik wel voor je heb: PlayStation 4 winactie voor bestaande klanten!
Heb je al een Internet en/of TV pakket van KPN thuis of sluit jij binnenkort een nieuw Internetabonnement (met of zonder tv) af? Dan maak je kans om een PlayStation 4 te winnen. Meedoen aan de winactie kan zolang de actieperiode “Voor de Gamers” loopt.

De winactie loopt van 13 november t/m 6 januari 2019. Doe hier mee met de winactie

Succes! 🙂
Reputatie 1
Beste Nadia,

Wat als ik nu mijn abonnement opzeg en op mijn nieuwe adres gewoon voor over 2 maanden een nieuw abonnement afsluit?
Reputatie 7
Badge +15
Dat is mogelijk. Je bent dan wel je abonneenummer kwijt. Het gevolg daarvan is dat je 'Opnames' van iTV en het mailadres worden verwijderd. Als dat geen probleem is, dan kan dat.

Reageer