Beantwoord

Wil Ziggo terug als optie bij WiFi netwerken

  • 7 December 2019
  • 6 reacties
  • 188 keer bekeken

ik heb een ziggo-abonnement ook voor mijn mobiel. sinds kort heb ik echter geen internet meer op mijn mobiel. de keuze 'ziggo' als provider is niet meer. het ding blijft vragen om in te loggen bij 'kpn fon'. wat moet ik doen om ziggo als provider terug te krijgen

icon

Beste antwoord door PeterG 7 December 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Geen idee, maar dit het forum van KPN.

Bij mijn weten is Ziggo geen provider voor mobiel. Maar het bedrijfsonderdeel Vodafone van VodafoneZiggo is dat wel.

Zo te lezen vind ie je wifi thuis niet meer. Dat los je op door handmatig je wifi te selecteren. (daar kunnen we je verder niet bij helpen aangezien je Ziggo hebt)

Je zou dus Vodafone moeten zoeken voor buiten en thuis de wifi (zie code op je modem).

Verder kun je dus het best terecht bij, mijns inziens, Vodafone. Want dat is de mobiele tak van VodafoneZiggo.

Forum Vodafone. (mobiele diensten VodafoneZiggo)
Forum Ziggo. (vaste diensten VodafoneZiggo)

merci

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bobby, welkom hier.

Peter legt dit goed uit. Je kunt ook proberen om op je telefoon het FON netwerk te vergeten mocht deze in het verleden opgeslagen zijn geweest. 

merci


Als ik het netwerk 'fon’ klik, krijg ik de keuze uit een aantal beschikbare netweren, waaronder het mjne. Maar als ik dat aanklik, wordt er gevraagd naar een wachtwoord. Dat weet ik niet meer …. HELP!!!!!

 

Reputatie 7
Badge +24

Met het wachtwoord van je eigen netwerk kan ik je niet helpen, dat is van Ziggo. Volg dan deze stappen:

 

Forum Ziggo. (vaste diensten VodafoneZiggo)

 

Staat de inlogcode niet ergens op je ZIGGOoooo modem (sticker). Dit is KPN, dus daar kunnen we je dan verder niet bij helpen. Neem contact met hun op.
# Telefonisch. 1200 (gratis) met je vaste Ziggo-telefoonaansluiting. Of 0900-1884 (standaard tarief) via andere aansluitingen.
# Of forum (link al eerder gegeven).