Beantwoord

Winactie playstation

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 286 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Super blij ben werd ik toen ik gebeld werd met het feit dat ik de playstation 4 heb gewonnen!
Nogmaals dank daarvoor. Echter vind ik het wel vreemd dat ik nog steeds geen mail heb ontvangen en de playstation niet binnen heb. Is hier misschien spraken van een 'phishing' telefoontje ofzo, aangezien ik dus en nog geen mailtje heb ontvangen (nee ook niet in de spam folder) en ook de playstation nog niet binnen heb.

Ik ben nu een week geleden (1-02-2019) al gebeld.

Nogmaals dank en hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 February 2019, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jeffrey, welkom hier. Of jij een van de winnaars bent kan ik zelf niet inzien, kan dit dus niet met zekerheid zeggen. Voor vragen over de prijzen of de bezorging ervan, kun je contact opnemen met de ServiceDesk: 088-623 7006 (lokaal tarief). :)
Heb precies het zelfde als jij en heb hun gebeld. Je krijgt geen email (verkeerde info vanuit hun zeggen ze) je moet gewoon 4 weken wachten. Heb je de ps4 dan nog niet, dan moet je nogmaals contact opnemen. Wij zijn ook 1-2-19 gebeld.
Reputatie 7
Badge +24
Heb precies het zelfde als jij en heb hun gebeld. Je krijgt geen email (verkeerde info vanuit hun zeggen ze) je moet gewoon 4 weken wachten. Heb je de ps4 dan nog niet, dan moet je nogmaals contact opnemen. Wij zijn ook 1-2-19 gebeld.

Ik hoor graag van jullie mocht het niet goed gaan. 🙂