Vraag

wireless lampje brandt niet, rest wel

  • 20 November 2019
  • 15 reacties
  • 9835 keer bekeken

experia box v9 wireless lampje brandt niet

rest allemaal wel

bij reset brandt het lampje even dan weer uit

wat kan ik doen?

gr


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u wifi versterkers? Experia WiFi's? Want dan hoort dat.

Oké thx

maar de WiFi valt ook steeds weg iPad iPhone valt steeds terug op 4g

vanmorgen begonen met de melding dat het wachtwoord voor WiFi onjuist was.

kun je me hier ook mee helpen?

Oké thx

maar de WiFi valt ook steeds weg iPad iPhone valt steeds terug op 4g

vanmorgen begonen met de melding dat het wachtwoord voor WiFi onjuist was.

kun je me hier ook mee helpen?

Ik heb hetzelfde probleem! Alleen de draadloze wifi werkt niet :-(  Rest wel. Is het bij jou al opgelost Sparky?

 

Probleem nog niet opgelost

 

Badge +19

Welke experia heb je?

Reputatie 7
Badge +24

Nogmaals: heeft u wifi versterkers? Ja of nee? 

Experia box v9

en met wifiversterker

Ja ik heb een wifi versterker

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Waarschijnlijk hebben die Experia WiFi's een update gehad. Check dit topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-wifi-update-1-00-26v3-484206

Ga ermee aan de slag

je hoort nog

thx

Reputatie 7
Badge +15

@Sparky1969 Welkom op het forum. Ik zie dat je al op weg geholpen bent door de mede forumgebruikers. De kans is groot dat je situatie inderdaad zo is als @Nick83 zegt, zou je kunnen laten weten of het uitvoeren van de stappen in het andere topic heeft geholpen? 

Hoi,

dacht met wifi versterkers opnieuw opstarten heb het gered maar vanmorgen wederom wifi eraf.

nu wifi versterkers eruit gehaald en experiabox gereset 

je hoort het nog

gr

Reputatie 7
Badge +15

@Sparky1969 Ik zie dat de andere forumgebruikers je al een aardig eind op weg geholpen hebben. Zou je mij kunnen laten weten of het ondertussen al gelukt is? 

Hoi allemaal

het lijkt erop dat met het resetten van dd experiabox en wijziging van het kanaal het probleem is opgelost

zo niet meld ik me weer

Reputatie 7
Badge +15

@Sparky1969 Goed om te horen dat het probleem opgelost lijkt te zijn. Mochten er toch nog problemen ontstaan dan hoor ik dit natuurlijk graag.Â