wireless lampjes blijft knipperen

• 29 september 2012
  • 1 reactie
  • 15138 keer bekeken

Sinds ongeveer een week heb ik een nieuw wit AVR modem voor InternetPlusBellen. De laatste dagen blijft het wireless lampje op het modem knipperen en hoewel de laptop aangeeft dat de status van de verbinding uitstekend is, valt de verbinding regelmatig weg of is die erg traag. Hoe kan ik die oplossen? Herstarten van het modem lost niets op. Modem staat niet op de grond, een meter van de telefoon af en alle stekkers zitten goed. Om de verbinding met de ipods mogelijk te maken heb ik het kanaal niet meer op automatisch staan maar op 1. De eerste dagen gaf dit echter geen problemen. Alvast bedankt voor de hulp.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Beste regio53,

Wanneer het wireless lampje knippert, betekent dit dat er een dataverkeer tot stand komt. Het knipperen van het lampje is dus geen probleem. Dat het internet dagelijks weg valt kan opgelost worden door het kanaal nogmaals te wijzigen. Het kan zijn dat iedereen in de buurt gebruik maakt van kanaal 1. Dit bevordert de verbinding niet. Mogelijk kan kanaal 11 of kanaal 7 iets voor u betekenen.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reageer