Vraag

Witte WiFi versterker

  • 18 March 2019
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Hi,

Wij hebben de witte wifi versterker (accespoint) van KPN maar zijn geen klant. Het apparaat werkt prima en de wifi is er, sinds de aanschaf van de wifi versterker, erg op vooruit gegaan.

De wifi versterker van KPN staat op de zelfde plek op de eerste verdieping van ons huis. Sinds enkele weken hebben wij van onze provider (Delta) een nieuw modem gekregen. Het betreft de Sagemcom F@st3890v3. Dit wifi-modem heeft zo'n groot bereik dat alle apparaten hiermee verbinden ook al sta je op de tweede verdieping waar normaal gesproken de wifi versterker het signaal overnam.

Als ik inlog op ons wifi modem, zie ik de wifi versterker staan als een apparaat dat verbonden is met ons 2.4 GHz wifi-netwerk. Dit klopt niet, ik heb de versterker namelijk per kabel aangesloten. De versterker is per kabel verbonden op poort twee van het wifi modem. Dus alle verbonden devices zouden onder ethernet moeten staan maar deze staan allemaal onder ons 2.4 ghz en 5 ghz wifi netwerk wat ons wifi modem verstuurd en niet de versterker..

Wie kan er helpen?

1 reactie

Dit probleem heeft zichzelf opgelost 😉

Reageer